دانلود قانونی قسمت 8 هشتم سریال عقرب عاشق با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۸ هشتم سریال عقرب عاشق با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها

نظرات

سریال عقرب عاشق یک سریال درام، عاشقانه و علمی-تخیلی، به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق، محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است. سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ جذاب و تماشایی، جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی را نیز به تصویر می کشد. عقرب عاشق سومین حضور حسین سهیلی زاده بعد از مجموعه‌های مانکن و ملکه گدایان در شبکه نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده شده است. سریال عقرب عاشق با ترکیب جذابی از بازیگران، دوشنبه‌ها ساعت ۸ شب از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۸ هشتم سریال عقرب عاشق را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال عقرب عاشق قسمت ۸ هشتم:

جهت دانلود قسمت ۷ هفتم عقرب عاشق روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

خلاصه داستان قسمت هشتم عقرب عاشق

خلاصه قسمت هشتم عقرب عاشق به شرح زیر است : آکسیون در قالب شخصیت فرشته تلاش می کند تا معراج را متقاعد کند که بیماری دوشخصیتی باعث بروز حوادث اخیر شده است. ماریوس، پزشک خیانت کار، در ازای آزادی خود باید آبان را درمان کند و…

داستان و موضوع سریال عقرب عاشق

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: بهداد می میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. او اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب …

بازیگران سریال عقرب عاشق

در عقرب عاشق، محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، پارسا صحرایی، هادی الیاس، خاطره جهانگیری، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه‌نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر و سمیرا حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه عقرب عاشق معذوریم.

دانلود سایر قسمت های سریال عقرب عاشق کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*