طرز تهیه و دستور پخت آکاراجه برزیلی
طرز تهیه و دستور پخت آکاراجه برزیلی
آشپزیزندگی

طرز تهیه و دستور پخت آکاراجه برزیلی

نظرات

آکاراجه یک غذای محبوب برزیلی است که می‌توانید در خیابان‌های مختلف شهرهای برزیل چرخ دستی‌هایی که این غذای خوشمزه و در عین حال مقوی را تهیه می‌کنند، ببینید و بخورید و لذت ببرید.

مواد لازم آکاراجه برزیلی

پیاز متوسط ۲ عدد
میگو ریز ۵۰۰ گرم
روغن زیتون ۲ قاشق
پودر فلفل پاپریکا ۱ قاشق چایخوری
لوبیا چشم بلبلی پخته شده ۱ و ۱/۲ لیوان
سیر ۱ حبه
فلفل تند کوچک ۱ عدد
آرد ۲ قاشق
روغن سرخ کردنی
نمک و فلفل

طرز تهیه مواد پرکننده آکاراجه برزیلی

برای تهیه مواد داخل این غذای خوشمزه پیاز ها را به ورقه های نازک ببرید. آنها را با روغن زیتون در تابه ای بریزید و روی حرارت متوسط تفت دهید. کمی نمک و فلفل پاپریکا به آن اضافه کنید و روی حرارت ملایم تفت دهید تا طلائی رنگ و یا قهوه ای شوند. (تقریبا ۱۵ دقیقه کافیست.)
میگوها را به تابه اضافه کنید و آنقدر تفت دهید تا صورتی رنگ و ترد شوند. سپس آنها را از روی حرارت بردارید و به دلخواه نمک و فلفل به آن اضافه کنید.

طرز تهیه . دستور پخت خمیر آکاراجه برزیلی

لوبیا چشم بلبلی را داخل مخلوط کن بریزید. پیاز و سیر را خرد و به لوبیا اضافه کنید. دانه ها و دم فلفل تند را نیز بگیرید و داخل غذاساز بریزید. مواد را خوب مخلوط کنید. (اگر نیاز بود می توانید یک دو قاشق آب یا آب مرغ اضافه کنید.)
حالا آرد را اضافه کنید. توجه داشته باشید که آرد را انقدر اضافه کنید تا خمیر بتواند فرم بگیرد. سپس خمیر را به ۱۵ قسمت تقسیم و در دستان خود آن را به صورت گرد یا بیضی شکل دربیاورید.
در یک قابلمه کوچک روغن سرخ کردنی بریزید و آن را داغ کنید. خمیر ها را داخل روغن بیندازید و آنها را خوب سرخ کنید تا قهوه ای رنگ شوند. سپس انها را از روغن بیرون بیاورید و روی حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود. سپس آنها را از بغل چاک دهید و از مواد پرکننده داخل آن قرار دهید و سرو کنید.

مطالب مرتبط

داستان انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه کلیپ صوتی و تصویری-فرمول خوشبختی

مقاله قبلی

میدان نقش جهان اصفهان – جاذبه های گردشگری اصفهان

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*