ساعت پخش سریال های نوروز 99
ساعت پخش سریال های نوروز 99
اخباراخبار ایراناخبار هنریسریالفرهنگ و هنرفیلم و سریالنوروز 99

زمان پخش سریال های نوروز ۱۳۹۹ صدا و سیما

نظرات

در شرایطی که ویروس کرونا جامعه را تحت تاثیر قرار داده، تلویزیون برای ایام نوروز سریال‌های طنز و متنوعی را تدارک دیده است و عوامل این مجموعه‌ها نیز برای فراهم کردن شادی و نشاط در خانه‌ی ایرانی‌ها در نوروز، در این شرایط به صورت سخت و فشرده در حال فعالیت هستند. امسال نیز علاقمندان می‌توانند سریال‌های تدارک دیده شده نوروز ۹۹ را شاهد باشند.

شبکه ۱ – سریال پایتخت ۶ – ساعت ۲۲ تا ۲۲:۱۵

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. «پایتخت» ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در پنج فصل قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خود کسب کند.

پایتخت 6 از شبکه 1 سیما
پایتخت ۶ از شبکه ۱ سیما

فصل اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰، فصل دوم و سوم آن در نوروز ۹۲ و ۹۳ پخش شد و فصل چهارم در ایام ماه رمضان سال ۹۴ پخش شد و پنجمین فصل آن باز هم به پخش نوروزی رسید و در ایام نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای نمایش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و ایام نوروز هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه ۲ – سریال کامیون – ساعت۲۱:۱۵ تا ۲۱:۳۰

سید مسعود اطیابی سریالی با نام موقت «کامیون» را برای شبکه دو کارگردانی می‌کند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.

«کامیون» را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و ساخت آن به کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس ۲» که در ردیف پرفروش‌ترین‌های اکران سال ۹۸ قرار داشت، سپرده شد.

تصویربرداری این سریال در تهران و انزلی انجام شده و در ایام نوروز، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.

سریال کامیون
سریال کامیون

مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی از بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

گروه موسیقی ماکان بند تیتراژ سریال نوروزی کامیون را میخوانند.

شبکه ۳ – سریال دوپینگ – ساعت ۲۰:۴۵

دوپینگ سریالی به کارگردانی رضا مقصودی ،تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو است که در ایام نوروز ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

سریال دوپینگ شبکه 3
سریال دوپینگ شبکه ۳

هادی حجازی فر، نیما شعبان نژاد، شبنم مقدمی محمد بحرانی و الناز حبیبی بازیگران سریال دوپینگ هستند که تصویربرداری آن این روزها ادامه دارد.

شبکه ۵ – سریال میانبر – ساعت ۲۳

سریال میانبر که این روزها از شبکه پنج پخش می شود، قرار است در نوروز هم ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن برود. این سریال در ژانر طنز و با رویکرد مسئله “انتخاب” در صدا وسیمای مرکز البرز تولید شده است. یزدان فتوحی کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

سریال میانبر شبکه 5
سریال میانبر شبکه ۵

غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

مطالب مرتبط

برنامه تدریس دروس مدرسه تلویزیونی از شبکه چهار ۴ چهارشنبه ۲۸ اسفند

مقاله قبلی

دانلود رایگان سریال طنز دوپینگ شبکه ۳ سه – نوروز ۹۹ – تمامی قسمت ها

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*