بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6
اخباراخبار هنریچهره هافرهنگ و هنر

بازیگر نقش بهروز فریبا در سریال پایتخت ۶ کیست؟ / عکس

نظرات

نقش بهروز در سریال پایتخت ۶ از جمله نقش‌های بامزه است، پسربچه‌ای بانمک که با تسلط زیادی بازی می‌کند. این بازیگر کم سن و سال ابوالفضل رجبی نام دارد.

بهروز از فصل پنجم وارد سریال پایتخت شد. او پسر فهمیه و بهبود است. بهروز در فصل قبل خیلی کم سن و سال‌تر بود و در این فصل که بزرگ‌تر شده نقش او را ابوالفضل رجبی بازی می‌کند. ابوالفضل همان طور که از ظاهرش مشخص است متولد دهه ۸۰ است با توجه به سن کم وی به نظر می‌رسد توانایی‌ها و مهارت‌های او بیشتر از سن‌اش باشد.

بازیگر نقش بهروز در پایتخت 6
بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶

تسلط ابوالفضل رجبی مقابل دوربین و بازی روان و در عین حال بانمک او در نقش بهروز نشان می‌دهد هم خودش توانایی بالایی دارد و هم سیروس مقدم در مقام کارگردان خیلی خوب توانسته از این بازیگر بازی بگیرد.

 بازیگر نقش بهروز سریال پایتخت که تازه در ابتدای راه هنرپیشگی است و فعلا دانش آموز است در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و از جمله می‌توان به صفحه او در اینستاگرام اشاره کرد. ابوالفضل اگرچه پست‌های زیادی منتشر نکرده اما برای یکی از عکس‌هایش شرح پرمفهومی نوشته است: به چیزهای بزرگ فکر کن تا به چیزهای بزرگتر برسی.

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*