نظرات

سخنگوی طرح کمک معیشتی اظهار داشت: برای ثبت‌نام افراد جامانده از کمک معیشتی که احساس می‌کنند استحقاق دریافت آن را دارند و موفق به ثبت‌نام نشده‌اند زمان مشخصی را اعلام خواهیم کرد.

حسین میرزایی درباره بررسی اطلاعات بانکی متقاضیان دریافت کمک معیشتی اظهار داشت کد ملی افراد متقاضی برای بانک مرکزی ارسال می شود و اطلاعات مالی آنها بر اساس ۱۱ شاخص بانکی در ۵۰ گروه بررسی می شود.

وی افزود: این شاخص ها از جمله مانده اول و آخر سال تراکنشها گردش حساب و امثال آنها از سه سال قبل تا الان به صورت معدل بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حذف دریافت کنندگان یارانه نقدی بر اساس لیست دریافت کنندگان کمک معیشتی درباره بسته و هرچه غیر از آن مطرح شود شایعه است و کمک معیشتی ارتباطی با یارانه نقدی ندارد.

میرزایی ادامه داد: اگر تصمیم جدیدی درباره یارانه نقدی اتخاذ شود قطعاً از طریق سخنگوی دولت سازمان برنامه و بودجه یا دیگر مراجع اطلاع رسانی دولت اعلام خواهد شد.

وی درباره جاماندگان ثبت نام دریافت کمک معیشتی گفت برای افراد جامانده را مشخص کنیم کرد که برای دریافت بسته حمایتی معیشتی اطلاعات خود را ثبت کنند.

سخنگوی طرح معیشتی ادامه داد ما در ابتدا اول دی ماه را مشخص کردیم اما با توجه به اینکه این اتفاق باید در پلیس بعلاوه ۱۰ انجام شود زمان نهایی و دقیق را اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت تا انتهای دی ماه نتایج نتایج اعتراضات مشخص خواهد شد و افرادی که مشمول دریافت بسته معیشتی تشخیص داده شوند این بسته برای آنها و واریز خواهد شد.

زمان ثبت نام جاماندگان طرح یارانه معیشتی روی اینجا کلیک کنید

دانلود رایگان ویژه برنامه ال کلاسیکو عادل فروسی پور

مقاله قبلی

دانلود رایگان سریال وارش قسمت ۸ هشتم- سریال جدید شبکه ۳

مقاله بعدی

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

بیشتر در اخبار