پانیذ سلطانی
پانیذ سلطانی
اخباراخبار ایرانبیوگرافی

پانیذ سلطانی پژوهشگر ایرانی موسسه “مکس پلانک” در میان جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی

نظرات

در پی سقوط دردناک هواپیمای اوکراینی و جان باختن تعدادی از دانشجویان نخبه کشورمان، بخش تحقیقات پلیمر موسسه “مکس پلانک” در ماینتس آلمان طی بیانیه‌ای درگذشت “پانیذ سلطانی” پژوهشگر ایرانی این موسسه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، پانیذ سلطانی متولد سال ۱۳۷۰ بود و تحصیلات مقطع دکترای خود را در این موسسه سپری کرده بود.

این موسسه در بیانیه خود وی را فردی با استعداد و ارزشمند و مفید معرفی کرد و برای خانواده وی آرزوی صبر و بردباری کرد.

بیوگرافی پانیذ سلطانی

پانیذ سلطانی مدرک کارشناسی خود در رشته مهندسی علوم مواد از دانشگاه علم و صنعت تهران اخذ نمود و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم مواد از دانشگاه “آویرو” پرتغال و مدرک کارشناسی ارشد علوم مواد گرایش نانوتکنولوژی از موسسه “Advanced Functional Materials and Engineering (FAME)” شد. وی همچنین موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم مواد از دانشگاه آگسبورگ آلمان نیز شده است. سلطانی مدرک دکترای رشته علوم مواد را از موسسه مکس پلانک اخذ کرده است.

پانیذ سلطانی
پانیذ سلطانی

وی در سال ۲۰۱۵ پژوهشگر موسسه “KimiaJav Co “و از سال ۲۰۱۷ نیز پژوهشگر موسسه “مکس پلانک” بود.

هواپیمای پرواز اوکراین که چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. این هواپیما بر اثر بروز خطای انسانی، توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران، مورد اصابت ضدهوایی قرار گرفته که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی میگردد.

اطلاعات بیشتر در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراین

مطالب مرتبط

کیهان کلهر کیست ؟ هنرمند سال ۲۰۲۰

مقاله قبلی

دانلود رایگان سریال وارش قسمت ۳۲ سی و دو- سریال شبکه ۳

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*