بیوگرافی و سوابق جیانی دی بیاسی گزینه جدید مربیگری تیم ملی ایران
بیوگرافی و سوابق جیانی دی بیاسی گزینه جدید مربیگری تیم ملی ایران
اخبار ورزشیبیوگرافیفوتبالورزش

بیوگرافی جیانی دی بیاسی گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی ایران

نظرات

بیوگرافی جیانی دی بیاسی یا جانی ده بیازی

جیانی دی بیاسی مربی ۶۳ ساله ایتالیایی یکی از نامهای مطرح در بین مربیان ایتالیایی محسوب می شود چرا که در کارنامه سوابق او، قهرمانی های زیادی دیده می شود؛ اگرچه بیشتر این قهرمانی ها در سری C ایتالیا به دست آمده و او را در زمره مربیان متوسط ایتالیا قرار داده اما در ایتالیا برای او احترام زیادی قائل هستند.

این مربی که دو سالی هست از دنیای مربیگری به دور است به تازگی با پیشنهاد تیم ملی ایران برای همکاری مواجه شده و باید دید آیا موج تمایل به مربی ایتالیایی در فوتبال ایران وجود دارد ؟

دی بیاسی سابقه مربیگری در بسیاری از تیم های ایتالیایی را در کارنامه دارد که از آن جمله می توان به اودینزه، تورینو، سمپدرویا، ویچنز، اسپال، مودنا، برشا و … اشاره کرد؛ او که در فوتبال اسپانیا نیز با تیمهای آلاوز و لوانته فعال بوده، به مدت ۶ سال در حد فاصل سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی آلبانی بوده است.

سوابق جیانی دی بیاسی

جیانی دیبیاسی که سابقه بازی در تیم اینترمیلان را نیز در کارنامه خود دارد، به سیستم ۲-۳-۵ علاقه زیادی دارد و بازی با سه مدافع (اضافه شدن دو مدافع کناری به خط جلو) علاقه زیادی دارد.

نکته منفی جیانی دی بیاسی

نکته منفی در کارنامه جیانی دی بیاسی عمر کوتاه مربیگری او در تیمهای تحت هدایتش است و با وجود مربیگری در تیمهای زیاد اما در بسیاری از موارد، خیلی زود از کار برکنار شده است و پس از مدتی نیز پیشنهاد جدی به او برای مربیگری نشده است به طوری که آخرین تیم او آلاوز اسپانیا بوده و از سال ۲۰۱۷ تاکنون، بیکار بوده است

مطالب مرتبط

همه چیز درباره آوا آریافر- بیماری ای بی یا پروانه ای چیست

مقاله قبلی

دانلود رایگان سریال طنز زیرهمکف قسمت ۲۲ بیست و دو- شبکه یک-۲ بهمن

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*