دانلود قانونی قسمت 9 نهم سریال شبکه مخفی زنان با کیفیت عالی ✔️
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۹ نهم سریال شبکه مخفی زنان با کیفیت عالی ✔️

نظرات

سریال شبکه مخفی زنان یک سریال کمدی، درام و تاریخی محصول ۱۴۰۱ ایران می‌باشد. کارگردانی شبکه مخفی زنان را افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی آن را محمد حسن شانه ساز زاده بر عهده دارند. فیلمنامه این سریال را نیز محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی نوشته است. در این سریال تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر از جمله سیامک انصاری، لیلا حاتمی، باران کوثری، مهدی هاشمی و حمید فرخ‌نژاد حضور دارند. این سریال جمعه‌ها ساعت ۱۲ ظهر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید قسمت ۹ نهم سریال شبکه مخفی زنان را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت ۹ نهم :

سریال شبکه مخفی زنان
سریال شبکه مخفی زنان

خلاصه داستان قسمت نهم سریال شبکه مخفی زنان

خلاصه قسمت ۹ به شرح زیر است : جنِّ خونه بلور افتاده به جونِ کمال آژدان و غش کرده!.. از اون‌طرف دوباره اون یه جفت سیاهپوش میرزا رو کشیدنش بردن پیش ژنرال آیرم و خانوم خانوما… دِ بزن! آخه گویا ضیافتی در کاره…

داستان و موضوع سریال شبکه مخفی زنان

در خلاصه این سریال آمده است که : «وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …»

این مجموعه، یک داستان کمدی و سرگرم‌کننده را در بستر تاریخ روایت می‌کند. سریال شبکه مخفی زنان داستان شاه را در قرن چهاردهم شمسی با گسترش جنبش‌های حقوق زنان روایت می‌کند که درگیر ماجرایی طنز می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی را برایشان رقم می‌زند.

بازیگران سریال شبکه مخفی

در این سریال سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال شبکه مخفی زنان معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال شبکه مخفی زنان کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*