دانلود قانونی قسمت 15 پانزدهم سریال نوبت لیلی با کیفیت عالی
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود قانونی قسمت ۱۵ پانزدهم سریال نوبت لیلی با کیفیت عالی

نظرات

دانلود قانونی قسمت پانزدهم ۱۵ سریال نوبت لیلی با کیفیت عالی

سریال نوبت لیلی یک سریال درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه در بستری خیال‌انگیز است. کارگردانی و تهیه‌کنندگی نوبت لیلی را روح‌الله حجازی بر عهده دارد. نوبت لیلی اولین سریال حجازی و محصول سال ۱۴۰۱ می‌باشد. نویسندگان این مجموعه مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند. شما می توانید قسمت ۱۵ پانزدهم سریال نوبت لیلی را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم بها و به صورت قانونی دانلود نمایید.

👇👇 لینک های دانلود قانونی قسمت ۱۵ پانزدهم سریال نوبت لیلی 👇👇

خلاصه داستان قسمت۱۵ پانزدهم سریال نوبت لیلی

خلاصه قسمت ۱۵ پانزدهم سریال نوبت لیلی به این شرح است : لیلی و آرش در دو سوی جنگ ازلی سیگان‌ها و گلبادها قرار دارند. شاید قرار است بالاخره آن را تمام کنند و…


داستان و موضوع سریال نوبت لیلی

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند.

اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

مجموعه نوبت لیلی که از جمله سریال‌هایی است که لوکیشن‌های متعددی دارد از دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ از طریق سایت نیلز منتشر می‌شود.

بازیگران سریال نوبت لیلی

در این سریال حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث، علیرضا جعفری، راضیه منصوری، افسانه کمالی، مهدخت مولایی و نیوشا علیپور نیز در این مجموعه حضور دارند.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال نوبت لیلی روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود همه قسمت های سریال نوبت لیلی

تهیه شده در گروه فیلم و سریال سایت نیلز

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*