دانلود قانونی فیلم سینمایی ایرانی گربه سیاه با کیفیت عالی
فرهنگ و هنرفیلمفیلم ایرانیفیلم و سریالمهم ترین مطالب

دانلود قانونی فیلم سینمایی ایرانی گربه سیاه با کیفیت عالی

نظرات

فیلم گربه سیاه فیلمی ایرانی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی علی اصغری و تهیه‌کنندگی بهرام رادان که محصول سال ۱۳۹۸ است. گربه سیاه اثری در ژانر خانوادگی و اجتماعی است و اولین فیلم بهرام رادان به عنوان تهیه کننده محسوب می‌شود. ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، در زمستان ۱۴۰۰ روی پرده رفت.

شما می‌توانید این فیلم را با اینترنت نیم بها و به صورت قانونی از سایت نیلز از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید.

لینک های دانلود فیلم گربه سیاه:

نسخه با کیفیت ۴۸۰ و قیمت ۸۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰ و قیمت ۸۵۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ و قیمت ۹۰۰۰ تومان

کیفیت HQ1080 و قیمت ۹۵۰۰ تومان

کیفیت بلوری و قیمت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود قانونی فیلم سینمایی ایرانی گربه سیاه
دانلود قانونی فیلم سینمایی ایرانی گربه سیاه

بازیگران فیلم گربه سیاه

در این فیلم بهرام رادان، ترلان پروانه، بهاره کیان افشار، حسین پورکریمی، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، علیرضا استادی، آزاده سدیری، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی، احمد کاوری، بهروز قادری، حسین ملکی، آرزو نبوت، ستایش رجایی نیا و عیسی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم گربه سیاه

در دوران کنونی که نسل جدید می کوشد به آرزوهایی چون پول، شهرت و جایگاه اجتماعی بهتر دست پیدا کند، وحید نیز در راه دستیابی به آرزوهایش تلاش می کند و چیزی برای از دست دادن ندارد. وحید، رها و آرمان را نیز هم مسیر می کند، ناآگاه از سرنوشتی که بدلیل ماجراجویی هایشان در فضای مجازی، با آن رو در رو می شوند…

داستان فیلم گربه سیاه از جایی آغاز می‌شود که چند جوان باانگیزه به دنبال رسیدن به اهداف رویاگونه خود هستند اما شرایط برای هیچکدام از آن‌ها فراهم نمی‌شود. هر کدام از این جوانان با چالش‌های بسیاری از جمله فقر، مشکلات خانوادگی و محدودیت‌های اجتماعی مواجه هستند. آن‌ها در نهایت به این می‌رسند که مسیر رسیدن به رویاهایشان با روشی که در پیش گرفته‌اند، ممکن نیست. پس تصمیم می‌گیرند که روش دیگری را اتخاذ کنند. آن‌ها می‌پذیرند که برای تبدیل‌شدن به شخصیت‌های مشهور، محبوب و شناخته‌شده باید در فضای مجازی صریح‌تر و جسورتر باشند.

دانلود فیلمهای مشابه

فیلم‌های ژانر خانوادگی

فیلم‌های ژانر اجتماعی

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*