دانلود رایگان و قانونی فیلم سینمایی ایرانی مجبوریم
فرهنگ و هنرفیلمفیلم ایرانیفیلم و سریالمهم ترین مطالب

دانلود رایگان و قانونی فیلم سینمایی ایرانی مجبوریم

نظرات

درباره فیلم مجبوریم

فیلم مجبوریم یک فیلم سینمایی ایرانی اجتماعی و خانوادگی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان و ساخته سال ۱۳۹٨ است. فیلم مجبوریم، دستاوردهایی از جمله جایزه‌ی بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال وزول فرانسه، جایزه‌ی بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران «چینه چیتا» هلند، جایزه‌ی اصلی بهترین فیلم، جایزه‌ی بهترین فیلم تماشاگران و جایزه‌ی بهترین فیلم هیات داوری نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیاوپاسیفیک) فستیوال آسیاتیکای رم را در کارنامه دارد.

مدت زمان : ۱۰۳ دقیقه – محصول ۱۳۹۸

دانلود فیلم سینمایی ایرانی مجبوریم با کیفیت عالی محصول سال ۱۳۹۶ ایران

شما می‌توانید این فیلم را به صورت قانونی و رایگان از سایت نیلز از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید.

لینک های دانلود رایگان فیلم سینمایی مجبوریم :

دانلود کیفیت ۴۸۰ با حجم ۴۵۱ MB قیمت ۸,۰۰۰ تومان

دانلود کیفیت ۷۲۰ با حجم ۷۸۳ MB قیمت ۸,۵۰۰ تومان

کیفیت ۱۰۸۰ با حجم ۲.۰۲ GBقیمت ۹,۰۰۰ تومان

کیفیت HQ_1080 با حجم ۳.۹ GB قیمت ۹,۵۰۰ تومان

بازیگران فیلم مجبوریم

در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، ژاله علو، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی، رامونا شاه و مسیح کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم مجبوریم

در این فیلم دختر جوانی (گل‌بهار) که بی خانمان است و شانزده سال دارد، بارها و بارها به عنوان یک مادر جایگزین برای پول کار می کند (رحمش را اجاره میدهد). این بار به مرد میانسالی فروخته می شود تا برایش بچه به دنیا بیاورد. مرد میانسال متوجه می شود که دختر بچه‌دار نمی شود و فکر می کند پسر جوانی که دختر را به او فروخته، سرش کلاه گذاشته است. با انجام آزمایش مشخص می‌شود لوله های دختر جوان بسته شده، در حالی که خودش بی‌اطلاع است، او ناخواسته در آخرین بارداری تحت عمل جراحی توبکتومی (لوله بستن) قرار می‌گیرد و این آغاز ماجراست، حالا یک وکیل (سارا) به وی کمک می‌کند تا از دکتر (مهشید پندار) شکایت کند اما ناگزیر با مشکلاتی روبرو می شود و …..

دانلود فیلمهای مشابه

دانلود فیلم‌های ایرانی

فیلم‌های ژانر اجتماعی

فیلم‌های ژانر خانوادگی

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*