مشاهده آنلاین فیلم سینما خر
فرهنگ و هنرفیلمفیلم ایرانیفیلم و سریالمهم ترین مطالب

اکران آنلاین فیلم سینما خر (مشمشه) با کیفیت عالی

نظرات

دانلود و اکران آنلاین فیلم سینمایی «سینماخر»

درباره فیلم سینما خر مشمشه

فیلم سینما خر (مشمشه) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شاهد احمدلو و محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. در این فیلم پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی برای نخستین بار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌است. این فیلم توانسته جایزه مردمی جشنواره ‎جهانی بنگلور هند و جایزه ویژه ‎مرجان طلایی بهترین فیلم جشنواره بیگور اسپانیا را دریافت کند و در جشنواره بوسان کره‌جنوبی نیز کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم این فستیوال شد. ‌‎شایان شفابخش طراحی پوستر فیلم را به عهده داشته است؛ شما میتوانید این فیلم را که به صورت اینترنتی اکران می شود به صورت قانونی از سایت نیلز، تماشا کنید. نسخه دانلودی این فیلم پس از پایان اکران منتشر خواهد شد.

کارگردان: شاهد احمدلو | ژانر: کمدی، درام | سال تولید: ۱۳۹۷ | تاریخ انتشار: سال ۱۳۹۹

مدت زمان: ۹۰ دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: فول اچ دی

فرمت: MP4 | اکران اینترنتی | محصول ایران | تهیه کننده: علی یاور

دانلود و مشاهده فیلم سینمایی سینماخر (مشمشه) به صورت آنلاین

مشاهده آنلاین فیلم سینماخر
مشاهده آنلاین فیلم سینما خر

جهت مشاهده فیلم سینما خر روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود ومشاهده اکران آنلاین فیلم سینمایی «سینماخر» (مشمشه)

خلاصه داستان فیلم سینما خر:

مِشمِشه مرضی است مسری که بیشتر در اسب، استر و خر دیده شده و به انسان نیز قابل سرایت است! در واقع همین امر دستمایه سوژه اصلی این فیلم شده است. یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می کند که در حال ساخت فیلمی هستند؛ آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می کند…

بازیگران فیلم سینما خر:

پوریا شکیبایی، سحر صباغ سرشت، بابک نوری، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، هدیه فروغ، مهران آتش زای، احمد یاورشاه، احسان بابازاده، رضا امینیان، فرید شهریاری، ساسان صلواتی، داوود بخشی خانی، میلاد معین وثوق، رعنا چشم آذر، امین علی شهسواری، محمدرضا داوودنژاد، فاطمه شکری و حسن رضایی

توجه: شما در حال پیش خرید هستید، این به این معناست که شما از هم اکنون می توانید بلیط اکران را خریداری نمایید اما برای مشاهده فیلم از طریق لینک پیامک شده که پس از خرید به شما ارسال می شود، از ساعت ۸ چهارشنبه ۱۳ اسفند می توانید فیلم را مشاهده کنید و در این روز از ساعتی که شروع به دیدن فیلم می کنید به مدت ۱۲ ساعت، وقت دارید تا فیلم را مشاهده نمایید. ما از طریق پیامک در این روز شما را مطلع خواهیم کرد. این فیلم تا ۲۷ اسفند ماه اکران میشود.

دانلود و مشاهده آنلاین فیلم سینمایی «سینماخر» (مشمشه)

تهیه شده در گروه فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*