دانلود فیلم سینمایی سرباز - (Jawan) با زیرنویس چسبیده فارسی و کیفیت عالی
فرهنگ و هنرفیلمفیلم خارجیفیلم هندیفیلم و سریالمهم ترین مطالب

دانلود فیلم سینمایی Jawan (سرباز) با زیرنویس چسبیده فارسی ۲۰۲۳

نظرات

درباره فیلم سرباز (Jawan – 2023)

فیلم سرباز (Jawan) یک فیلم هندی اکشن، هیجان انگیز، جنایی و محصول سال ۲۰۲۳ می‌باشد. جوان به کارگردانی Atlee به عنوان اولین فیلم هندی او ساخته شده است. توسط Gauri Khan و Gaurav Verma تحت عنوان Red Chillies Entertainment تولید شده است. در این فیلم شاهرخ خان در نقشی دوگانه در نقش پدر و پسر دوپلگانگر بازی می کند که با هم متحد می شوند تا فساد در جامعه را اصلاح کنند. نایانتارا، ویجی ستوپاتی، دیپیکا پادوکن (به عنوان یک ظاهر خاص)، پریامانی و سانیا مالهوترا در نقش های فرعی ظاهر می شوند.

عکاسی اصلی در سپتامبر ۲۰۲۱ با فیلمبرداری در پونا، بمبئی، حیدرآباد، چنای، راجستان و اونگ آباد آغاز شد. موسیقی متن و پس‌زمینه فیلم توسط انیرود راویچاندر ساخته شده است، فیلمبرداری توسط جی‌کی ویشنو و تدوین توسط روبن انجام شده است. چند صحنه به طور همزمان برای نسخه تامیلی فیلم، به ویژه حضور خان در آهنگ “Zinda Banda” (“Vandha Edam” در تامیل)، بخش‌های Sethupathi و صحنه‌هایی که یوگی بابو را به نمایش می‌گذارد، بازسازی شد.

جوان ابتدا برای اکران در ۲ ژوئن ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل کار ناتمام پس از تولید به تعویق افتاد. در ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ در قالب‌های استاندارد، IMAX، ۴DX و دیگر فرمت‌های برتر همزمان با جانمشتمی منتشر شد. جوان تحسین منتقدان را دریافت کرد که بازی های بازیگران، فیلمنامه نویسی، سکانس های اکشن و موسیقی آن را ستودند. این فیلم چندین رکورد افتتاحیه آخر هفته و هفته اول باکس آفیس را برای یک فیلم هندی به نام خود ثبت کرد و از رکوردهایی که توسط فیلم قبلی پاتان (۲۰۲۳) خان ساخته شده بود، پیشی گرفت. این فیلم با فروش بیش از ۷۷۳.۶۲ کرور روپیه (۹۷ میلیون دلار) به عنوان دومین فیلم هندی پردرآمد سال ۲۰۲۳ و هشتمین فیلم هندی پردرآمد شناخته شد.

مدت زمان : ۱۶۷ دقیقه – امتیاز : ۷.۵ از ۱۰

دانلود فیلم سینمایی سرباز با زیرنویس چسبیده فارسی

شما می‌توانید این فیلم را به صورت قانونی و رایگان از سایت نیلز از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Jawan با زیرنویس چسبیده فارسی محصول سال ۲۰۲۳

لینک های دانلود فیلم Jawan 2023 – سرباز :

دانلود کیفیت ۴۸۰ (زیرنویس) با حجم ۹۲۳ مگابایت

دانلود کیفیت ۷۲۰ (زیرنویس) با حجم ۱.۲۸ گیگابایت

کیفیت ۱۰۸۰ (زیرنویس) با حجم ۲.۵۲ گیگابایت

کیفیت HQ_1080 (زیرنویس) با حجم ۳.۴۸ گیگابایت

لینک نمایش آنلاین بدون نیاز به دانلود

خلاصه داستان فیلم سرباز (Jawan – 2023)

یک فرد معمولی به نام راج واردان تاکور به خاطر جرمی که مرتکب نشده، مجازات می‌شود. حال این حادثه ناگوار زندگی راج را کاملا تغییر داده و او باید با کسانی که وی را در این وضعیت غم‌انگیز قرار دادند، روبرو شود اما…

دانلود فیلمهای مشابه

فیلم های ژانر اکشن

دانلود فیلم های ژانر هیجان انگیز

فیلم های ژانر جنایی

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*