دانلود قسمت ۱۴ چهاردهم آخر فصل ۱ اول سریال جزیره
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود قسمت ۱۴ چهاردهم آخر فصل ۱ اول سریال جزیره

نظرات

دانلود قانونی قسمت آخر چهاردهم ۱۴ سریال جزیره با کیفیت عالی و اینترنت نیم‌بها

سریال جزیره مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری محصول سال ۱۴۰۰ است. سیروس مقدم کارگردان مجموعه پایتخت می‌باشد. جزیره در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. شما می‌توانید قسمت ۱۴ چهاردهم سریال جزیره را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم‌بها و قانونی دانلود نمایید.

👇👇 لینک های دانلود قانونی قسمت ۱۴ چهاردهم اخر سریال جزیره 👇👇

دانلود با کیفیت BluRay و قیمت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت HQ1080 و قیمت ۹۵۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p و قیمت ۹۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰p و قیمت ۸۵۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۴۸۰p و قیمت ۸۰۰۰ تومان

خلاصه داستان قسمت ۱۴ چهاردهم سریال جزیره

خلاصه قسمت ۱۴ چهاردهم سریال جزیره به این شرح است : صحرا بعد از معامله با سعید، به اطلاعات مهمی درباره جزیره دسترسی پیدا می‌کند که می‌تواند با کمک رضا به ثروت هنگفتی برسد. از سوی دیگر مهشید ارشد را متقاعد می‌سازد که برای رفع کدورت و انتقام جویی صحرا در ملاقاتی حضوری حقایق را به صحرا بگوید و وجدان خود را آرام سازد. ارشد به محل ملاقات با صحرا به رستوران دنجی می‌آید و صحرا که ردپای تازه‌ایی از م.ن، قاتل پدرش، در انبار محل مخفی کردن پیانو توسط آل ربیع یافته، به انبار آل ربیع باز می‌گردد تا بعد از آن به ملاقات ارشد برود. او نمی‌داند که چه آینده هولناکی در انتظارش می‌باشد و انبار آل ربیع محل تلاقی مرگ و زندگی است…

بازیگران سریال جزیره

در جزیره محمدرضا فروتن، امیر مقاره، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، شادی مختاری، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر و کاظم سیاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

همچنین پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر و امید روحانی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال جزیره روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود همه قسمت های سریال جزیره

تهیه شده در گروه فیلم و سریال سایت نیلز

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*