دانلود قانونی قسمت 8 هشتم سریال ساخت ایران 3 با کیفیت عالی
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۸ هشتم سریال ساخت ایران ۳ با کیفیت عالی

نظرات

سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. ساخت ایران ۳ فصل سوم این سریال می‌باشد. شما می‌توانید قسمت ۸ هشتم سریال ساخت ایران ۳ را از سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

دانلود سریال ساخت ایران۳ قسمت ۸ هشتم با کیفیت عالی و اینترنت نیم بها

لینک‌های دانلود قسمت ۸ هشتم سریال ساخت ایران ۳ :

👇👇 جهت دانلود قسمت۸ هشتم سریال ساخت ایران۳ روی لینک‌های زیر کلیک کنید 👇👇

دانلود با کیفیت Bluray و قیمت ۱۰۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ HQ و قیمت ۹۵۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰pو قیمت ۹۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰p و قیمت ۸۵۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۴۸۰p و قیمت ۸۰۰۰ تومان

خلاصه داستان قسمت هشتم سریال ساخت ایران ۳

خلاصه قسمت ۸ ساخت ایران ۳ : سیاوش به ترکیه رفته تا سر از کار ستوده در بیاورد. غلام و مرتضی هم به دنبال سیاوش می روند تا پول مردم را از او پس بگیرند و خودشان را از مخمصه نجات بدهند. غلام و مرتضی بدون اینکه بدانند، قرار است مواد مخدری را که در لباس ها پنهان شده، از مرز رد کنند و به استانبول برسانند. اما این کار برای آن ها دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

داستان و موضوع سریال ساخت ایران۳

غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد.

غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد.

غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می‌بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است.

غلام که از قبل سیاوش را می‌شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می‌شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می‌کند و این باعث می‌شود سیاوش هم با غلام و مرتضی همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد.

بازیگران سریال ساخت ایران ۳

در این سریال امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال ساخت ایران ۳ معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت‌های سریال ساخت ایران ۳ کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*