دانلود قانونی قسمت 5 پنجم فصل 1 سریال جادوگر با کیفیت عالی
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۵ پنجم فصل ۱ سریال جادوگر با کیفیت عالی

نظرات

سریال جادوگر سریال کمدی و خانوادگی ایرانی به کارگردانی سید مسعود اطیابی است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده. این سریال طنز پیش‌تر با نام «ناجورها» معرفی شده بود و توسط مریم تاجیک به نگارش درآمده است. سریال جادوگر در دو فصل ۱۵ قسمتی و در مجموع ۳۰ قسمت روزهای یکشنبه منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۵ فصل ۱ سریال جادوگر را از سایت نیلز قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال جادوگر قسمت ۵ پنجم :

👇👇 جهت دانلود قسمت۵ پنجم سریال جادوگر روی لینک‌های زیر کلیک کنید 👇👇

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال جادوگر

خلاصه قسمت ۵ به شرح زیر است : با پیوستن جهانگیر به قدرت، مجرم بودن آنها نزد پلیس و مردم معلوم می شود. ازطرفی دیگر میان این دو دوست فراری اختلاف و دعوایی پیش می آید که منجر به….

داستان و موضوع سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس، قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو طی ماجراهایی در می یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند و …

بازیگران سریال جادوگر

در این سریال احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی به هنرمندی می‌پردازند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال جادوگر معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال جادوگر کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*