دانلود قانونی قسمت 1 اول سریال کمدی آفتاب پرست با کیفیت عالی
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۱ اول سریال کمدی آفتاب پرست با کیفیت عالی

نظرات

سریال آفتاب پرست سریالی کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شبکه نمایش خانگی می‎باشد. این سریال که ابتدا نام آن “جواد پورشه” انتخاب شده بود؛ محصول سال ۱۴۰۰ است. فیلمنامه افتاب پرست را امیر برادران به رشته تحریر درآورده‌ است. شما می‌توانید قسمت ۱ اول سریال آفتاب پرست را از سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود قسمت ۱ اول سریال آفتاب پرست:

👇👇 جهت دانلود قسمت۱ اول سریال آفتاب پرست روی لینک‌های زیر کلیک کنید 👇👇

داستان و موضوع سریال آفتاب پرست

آفتاب‌پرست، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و…

بازیگران سریال افتاب پرست

در این سریال پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی‌نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه، آتیلا پسیانی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصری، سید مصطفی احمدی، امیر برادران ایفای نقش کرده‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال آفتاب پرست معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال آفتاب پرست کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*