دانلود قانونی قسمت 8 هشتم سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه با کیفیت عالی
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۸ هشتم سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه با کیفیت عالی

نظرات

سریال شهرک کلیله و دمنه یک سریال عروسکی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی می‌باشد. فیلمنامه شهرک کلیله ودمنه که محصول سال ۱۴۰۱ می‌باشد را نیز کورش نریمانی بر اساس طرحی از مرضیه برومند نوشته است. شما می‌توانید قسمت ۸ هشتم مجموعه عروسکی شهرک کلیله و دمنه را از سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت ۸ هشتم :

خلاصه قسمت ۸ سریال شهرک کلیله و دمنه

خلاصه قسمت هشتم به شرح زیر است : هانی روغنی را که از های‌پیشته مارکت خریده پس‌ می‌دهد و به‌جایش روغنی را می‌گیرد که تبلیغ آن‌را از تلویزیون دیده‌است، اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و تلویزیون تبلیغ روغن دیگری را نشان می‌دهد…

داستان و موضوع سریال شهرک کلیله و دمنه

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت، آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند …

هنرمندان سریال شهرک کلیله و دمنه

صداپیشگان :

مرضیه برومند، سید مصطفی احمدی، آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق، مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین و محمد اعلمی به عنوان گوینده در این سریال حضور دارند.

عروسک‌گردانان:

هانی حسینی، علی اعتصامی‌فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی و مرجان نامور

درباره سریال شهرک کلیله و دمنه

مجموعه شهرک کلیله و دمنه محصول ۱۴۰۱ شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه در ژانر عروسکی، کمدی و خانوادگی می‌باشد. کارگردانی این سریال را مرضیه برومند بر عهده داشته و فیلمنامه را نیز کورش نریمانی براساس طرحی از وی به رشته تحریر درآورده است. شهرک کلیله ودمنه سرشار از نکته‌های پندآموز و طنز است. بیش از ۵۰ شخصیت جدید در این برنامه عروسکی حضور دارند و قرار است این سریال عروسک‌های جذاب و دوست داشتنی ایرانی را با صداپیشگان جذاب و قدیمی جلوی دوربین بیاورد.

بیوگرافی مرضیه برومند

مرضیه برومند، متولد ۱۷ خرداد ۱۳۳۰ در تهران کارگردان، نویسنده، شاعر، عروسک‌گردان، صداپیشه و بازیگر ایرانی است. وی لیسانس هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد [۱]. برومند پیش از این کارگردانی مجموعه‌های خاطره‌انگیزی همچون «مدرسه موش‌ها»، «قصه‌های تا به تا» و «خونه مادر بزرگه» را در کارنامه دارد. وی درباره‌ تولید این مجموعه عروسکی اظهار کرده است: «نمی‌دانم چرا این عروسک‌ها دست از سر من برنمی‌دارند؛ البته شایدم من دست از سر این عروسک‌های بیچاره برنمی‌دارم، آن هم در سن ۷۱ سالگی!» او همچنین گفته : «این سریال صرفا برای کودکان ساخته نشده و همه افراد می‌توانند آن را تماشا کنند؛ ای کاش مثل آن موقع‌ها شرایط طوری بود که سریال‌ها و ساخته‌های من و همکارانم می‌توانست بی‌واسطه در سراسر ایران در دسترس مردم قرار بگیرد ولی خب اینطور نیست؛ من شرمنده ام».

کتاب کلیله و دمنه

کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایت‌های گوناگونی از زبان حیوانات نقل شده‌ است. عنوان این کتاب، نام دو شغال با نام‌های کلیله و دمنه می‎باشد. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد. اصل داستان‌های آن در هند و در حدود سال‌های ۱۰۰ تا ۵۰۰ پیش از میلاد به‌ وقوع پیوسته است [۲].

حال مرضیه برومند سریال شهرک کلیله و دمنه را با نگاهی به داستان‌های آموزنده کتاب کلیله و دمنه می‌سازد. شهرک کلیله و دمنه قرار است از جمعه ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. شما می‎توانید هر جمعه ساعت ۱۲ این سریال را از سایت نیلز به صورت قانونی خریداری فرمایید.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال شهرک کلیله و دمنه معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال شهرک کلیله و دمنه کلیک کنید

۱- ویکی پدیا مرضیه برومند

۲- ویکی پدیا کلیله و دمنه

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*