دانلود سریال مستوران شبکه 1
سریالسریال های تلویزیونیفرهنگ و هنرفیلم و سریالمهم ترین مطالب

دانلود قسمت ۲۱ بیست و یکم سریال مستوران یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ شبکه یک

نظرات

سریال مستوران مجموعه‌ای تاریخی، درام و خانوادگی به کارگردانی مشترک سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و محصول سال ۱۳۹۹ می‌باشد. این سریال که برای شبکه یک سیما آماده شده است به تهیه کنندگی عطا پناهی بوده و فیلمنامه آن را محمد حنیف، فائزه یارمحمدی و یزدان کاظمی به سرپرستی محسن دریالعل نوشته‌اند. فصل نخست این سریال در ۲۶ قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی ساخته شده است. این مجموعه روایتگر ماجراهای جذابی از زمان صفویان و غزنویان می‌باشد. شما می توانید قسمت ۲۱ بیست و یکم سریال مستوران را از سایت نیلز به صورت رایگان دانلود نمایید.

برای دانلود قسمت ۲۱ بیست و یک سریال مستوران یکشنبه ۲۶ تیر روی لینک های زیر کلیک کنید

دانلود قسمت۲۱ بیست و یکم سریال مستوران یکشنبه ۲۶ تیر کیفیت ۴۸۰

سریال مستوران قسمت ۲۱ بیست و یک یکشنبه ۲۶تیر کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت ۲۱ بیست و یکم مستوران یکشنبه ۲۶تیر کیفیت ۱۰۸۰

بازیگران سریال مستوران

در این سریال حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال مستوران

قصه سریال مستوران بدون زمان و مکان و در جایی در ایران و حدود پانصد سال پیش روایت می‌شود، اما قصه در یک شهر به نام مستوران رخ می‎دهد و برگرفته از ادبیات کهن ایرانی است. این مجموعه روایتگر ماجراهای جذابی از زمان صفویان و غزنویان می‌باشد.

برای دانلود همه قسمت های سریال مستوران روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود همه قسمت های سریال مستوران

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*