دانلود سریال مستند جوکرتایم قسمت 3 سوم فصل 8 هشتم (پشت صحنه جوکر)
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمسابقهمهم ترین مطالب

دانلود سریال مستند جوکرتایم قسمت ۳ سوم فصل ۸ هشتم (پشت صحنه جوکر)

نظرات

دانلود قانونی قسمت سوم ۳ فصل ۸ هشتم سریال مستند جوکر با کیفیت عالی و اینترنت نیم بها

سریال جوکر مسابقه‌ای در قالب رئالیتی شو است که در فضایى متفاوت و کمدی تهیه شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی و اجتماعی در یک اتاق در بسته یکدیگر را می‌خندانند و به این طریق رقابت خواهند کرد. اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سیامک انصاری مجری برنامه می‌باشد.

احسان علیخانی و حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ جوکر را کارگردانی و ساخته‌اند. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

شما می‌توانید در ادامه قسمت ۳ سوم فصل هشتم سریال مستند جوکرتایم (پشت صحنه جوکر) را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم‌بها و قانونی دانلود نمایید.

👇👇 لینک های دانلود قانونی فصل ۸ سریال مستند جوکر قسمت ۳ سوم 👇👇

خلاصه داستان

در این قسمت شاهد مراحل ساخت سریال جوکر باشید.

مسابقه رئالیتی شوی جوکر در ۷ فصل و ۳۰ قسمت منتشر شد. در فصل هشتم جوکر شاهد مراحل ساخت این سریال تحت عنوان مستند جوکر یا جوکرتایم هستیم.

مهمانان جوکر

در فصل اول این برنامه امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

در فصل دوم این برنامه وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند.

سومین فصل جوکر نیز با حضور رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین پخش شد.

در فصل چهارم که یکی از پربازدیدترین و خنده‌دارترین فصل‌های این برنامه بود، پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، علی صالحی و بهزاد محمدیه حضور داشتند.

در فصل پنج نیز که یکی از پرطرفدارترین فصول جوکر بود، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، مهران غفوریان، علی مسعودی، مجید واشقانی و علی اوجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فصل ششم، تحت عنوان فینال اول، با بازی ۹ نفر از بازیکنان فصل‌های قبل برگزار شد. در این فصل هومن حاجی‌عبداللهی، یوسف تیموری، سهیل مستجابیان، ایمان صفا، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه‌خواه، شهرام قائدی، عباس جمشیدی فر و محمدرضا علیمردانی حضور داشتند.

و بالاخره در فصل ۷ که با عنوان فینال دوم منتشر شد، امین حیایی، سام درخشانی، هومن برق نورد، رضا نیکخواه، امیر مهدی ژوله، یوسف صیادی، سیروس میمنت، علی استادی و حامد آهنگی ایفای نقش داشته‌اند. که یکی از پربازدیدترین فصل های این سریال به شمار می‌رود.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال جوکر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود همه قسمت های سریال جوکر

تهیه شده در گروه فیلم و سریال، سایت نیلز

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*