دانلود قانونی قسمت 3 سوم سریال خون سرد با کیفیت عالی ✔️
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۳ سوم سریال خون سرد با کیفیت عالی ✔️

نظرات

سریال خون سرد یا خونسرد یک سریال در ژانر پلیسی جنایی و هیجان انگیز است که محصول سال ۱۴۰۱ می‌باشد. کارگردانی خون سرد را امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی آن را بهمن کامیار بر عهده دارند. این سریال جذاب و باکیفیت، داستان فردی است که عوامل پرونده های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند. خون سرد جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۳ سوم سریال خون‌سرد را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها با کیفیت های مختلف دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال خون سرد قسمت ۳ سوم:

جهت دانلود قسمت ۳ سوم سریال خون سرد روی لینک‌های زیر کلیک کنید

داستان و موضوع سریال خون سرد

سریال خون سرد داستان پلیسی را روایت می‌کند که عوامل پرونده های آزار زنان را به دام می‌اندازد و مجازات می‌کند. این سریال به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار می‌باشد. نویسندگان مشترک این سریال جذاب و هیجان‌انگیز علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر می‌باشند. خون سرد که به دکستر ایرانی نیز معروف است، درباره یک مجموعه قتل زنجیره‌ای است که یک مامور پلیس مسئول پیگیری و بررسی این قتل‌ها می‌شود؛ این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است و با بخش جنایی پلیس به عنوان کارشناس همکاری می‌کند.

خلاصه داستان قسمت سوم سریال خون سرد

خلاصه قسمت ۳ خونسرد به شرح زیر است : کابوس هاى کسرى شروع شده و همزمان به دنبال ردپایى از قادر است تا او را به سزاى عملش برساند

بازیگران سریال خون سرد

در این سریال امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست، سارا بهرامی، سارا رسول زاده، نیما شعبان نژاد، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی و بهار قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

همچنین در این سریال فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحر‌خیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شامبیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی آبادی، باسط رضایی و سارا امیری حضور دارند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال خون سرد معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال خون سرد کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

2 نظرات

  1. خوب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*