دانلود قانونی قسمت 3 سوم سریال بی گناه با کیفیت عالی ✔️
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۳ سوم سریال بی گناه با کیفیت عالی ✔️

نظرات

سریال بی گناه یک سریال خانوادگی و درام محصول ۱۴۰۰ ایران می‌باشد. بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی ساخته شده است. داستان بیگناه که یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین سریال‌های نمایش خانگی محسوب می‌شود، به سرپرستی محسن کیایی و توسط عماد رضایی نیک و رضا علی‌پور نوشته شده است. این مجموعه اولین سریال مهران احمدی در مقام کارگردان در شبکه نمایش خانگی است. این سریال یکشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۳ سوم سریال بی گناه را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال بی‌گناه قسمت ۳ سوم:

جهت دانلود قسمت۳ سوم سریال بیگناه روی لینک‌های زیر کلیک کنید

خلاصه داستان قسمت سوم سریال بی‌گناه

خلاصه قسمت ۳ به شرح زیر است : هیچ کس از حضور بهمن در تهران خبر ندارد، ناهید و جلیل از دیدن بهمن حرفی نمی زنند تا اینکه بهمن تصمیم می گیرد شخص دیگری را از حضور خود در تهران با خبر سازد.

داستان و موضوع سریال بی گناه

بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل که باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف، استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

بازیگران سریال بیگناه

در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان سریال بی گناه معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال بیگناه کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*