دانلود قانونی قسمت 9 نهم آخر سریال سقوط با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۹ نهم آخر سریال سقوط با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها

نظرات

سریال سقوط یک سریال درام و خانوادگی محصول کشور ایران است که در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. مجموعه سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و مشاوره کارگردانی محمدحسین مهدویان می‌باشد. این سریال روایت یک داستان عاشقانه بر بستر یک رویداد سیاسی و جاسوسی است. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایرانی دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند. مینی‌سریال سقوط چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۹ نهم سریال سقوط را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال سقوط قسمت ۹ نهم – قسمت اخر :

جهت دانلود قسمت ۹ نهم (قسمت پایانی) سقوط روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

خلاصه داستان قسمت نهم آخر سریال سقوط

خلاصه قسمت نهم به شرح زیر است : آیسان اسیر دست مامور داعشی است. ابوخالد نزدیک است. دیاکو فرصتی برای نجات آیسان و بقیه ندارد. راه نجات از دل آتش و خون می گذرد…

داستان و موضوع سریال سقوط

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

بازیگران سقوط

در سقوط، حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه سقوط معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال سقوط کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*