دانلود قانونی قسمت 3 سوم سریال دادزن با کیفیت عالی ✔️ اینترنت نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۳ سوم سریال دادزن با کیفیت عالی ✔️ اینترنت نیم بها

نظرات

سریال دادزن یک سریال کمدی و خانوادگی به تهیه‌کنندگی محمد شهبازی و کارگردانی سیامک خواجه‌وند، محصول سال ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه در بهار ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. قصه سریال درباره جوانی است که شغل‌های مختلفی دارد و در نهایت به شغل دادزنی می‌رسد و در این مسیر با پیچیدگی‌ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. سریال دادزن، شنبه ها ساعت ۹ صبح از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۳ سوم سریال دادزن را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال دادزن قسمت ۳ سوم:

جهت دانلود قسمت ۳ سوم دادزن روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

داستان و موضوع سریال دادزن

سریال کمدی دادزن قصه جوانی عاشق است که برای رسیدن به عشق خود با چالش هایی عجیب روبرو میشود اما فرجام این تلاش….. در این سریال محبوبترین چهره های سینمای ایران ایفای نقش میکنند

بازیگران سریال دادزن

در دادزن بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، علیرضا خمسه، رضا فیاضی، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، محمدرضا رهبری، مریم قجر، علیرضا مهران، افشین سنگ‌چاپ، پروین ملکی، سیروس سپهری، بهنوش بختیاری و آریا شهبازی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه دادزن معذوریم.

برای دانلود سایر قسمت های سریال داد زن کلیک کنید

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*