دانلود قانونی قسمت 16 شانزدهم سریال رهایم کن با کیفیت عالی ✔️ نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۱۶ شانزدهم سریال رهایم کن با کیفیت عالی ✔️ نیم بها

نظرات

سریال رهایم کن یک سریال عاشقانه و خانوادگی، به کارگردانی شهرام شاه حسینی است. این سریال در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و محصول کشور ایران است. شهرام شاه حسینی پیش از این، سریال می خواهم زنده بمانم را در شبکه نمایش خانگی به نمایش گذاشت که حضور موفقی نیز داشت. سریال رهایم کن با ترکیب جذابی از بازیگران، جمعه‌ها ساعت ۸ صبح از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۱۶ شانزدهم سریال رهایم کن را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶ شانزدهم:

جهت دانلود قسمت ۱۶ شثانزدهم رهایم کن روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

خلاصه داستان قسمت شانزدهم رهایم کن

خلاصه قسمت ۱۶ شانزده رهایم کن به شرح زیر است : در گیرودار مراسم ختم و عزاداری، خبری از محل هاتف و مارال به حاتم می رسد. او سراسیمه به دنبال آنها می رود اما در لحظه آخر تصمیمی عجیب می گیرد…

داستان و موضوع سریال رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

بازیگران سریال رهایم کن

در رهایم کن محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه رهایم کن معذوریم.

دانلود سایر قسمت های سریال رهایم کن

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*