دانلود قانونی قسمت 7 هفتم سریال سیاه چاله با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۷ هفتم سریال سیاه چاله با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها

نظرات

سریال سیاه چاله یک سریال کمدی، درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی است. این سریال در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و محصول کشور ایران است. نویسندگان این سریال محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی به صورت مشترک هستند. از جمله کارهای حسین نمازی می‌توان به فیلم شادروان اشاره کرد. سریال سیاه چاله با ترکیب جذابی از بازیگران، جمعه‌ها ساعت ۱۲ ظهر از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۷ هفتم سریال سیاه چاله را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال سیاه چاله قسمت ۷ هفتم :

جهت دانلود قسمت ۷ هفتم سیاه‌چاله روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

خلاصه داستان قسمت هفتم سیاه چاله

خلاصه قسمت هفتم سیاهچاله به شرح زیر است : سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود، ولی اقدامش تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند.

داستان و موضوع سریال سیاهچاله

سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود، ولی اقدامش تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند. در سریال سیاه چاله، همه چیز از خط لوله نفت در یک خانه قدیمی شروع می‌شود. اعضای خانه وقتی متوجه می‌شوند که لوله نفت اصلی از زیرزمین خانه‌شان رد می‌شود تصمیم به فروش و درآمدزایی از طریق نفت می‌کنند. اما طولی نمی‌کشد تا ماجرا را به دایره امنیت ملی می کشانند و…

بازیگران سریال سیاه چاله

در سیاه چاله حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، رایان بیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و بیوک میرزایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه سیاه چاله معذوریم.

دانلود سایر قسمت های سریال سیاهچاله

تهیه شده توسط واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*