دانلود قانونی قسمت 3 سوم سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره با کیفیت عالی ✔️
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۳ سوم سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره با کیفیت عالی ✔️

نظرات

سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره؟” به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده و محصول کشور ایران می‌باشد. فیلمنامه این سریال نیز به صورت مشترک توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است. این سریال در سال ۱۴۰۲ برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه شده و از پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ به مخاطبان ارائه می شود. سریال “مگه تمام عمر چندتا بهاره” با ترکیب جذابی از بازیگران، هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح از طریق سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۳ سوم سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره” قسمت ۳ سوم :

جهت دانلود قسمت ۳ سوم “مگه تموم عمر چند تا بهاره” روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

خلاصه داستان قسمت سوم “مگه تموم عمر چند تا بهاره”

خلاصه قسمت ۳ سه “مگه تموم عمر چند تا بهاره” به شرح زیر است : نیما از کار اخراج شده، دستخط رسولی و ماشین شهرام به سرقت رفته و در حالی که مار همچنان در خانه می‌چرخد یک میهمانی بزرگ در راه است…

داستان و موضوع سریال “مگه تمام عمرچندتا بهاره”

سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره؟” یک سریال کمدی و خانوادگی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود … »

بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

در “سریال مگه تموم عمرچندتا بهاره” علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، سپیده فلاح پور، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی و سامیار مکنت جو به هنرمندی پرداخته‌اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه مگه تموم عمرچندتابهاره معذوریم.

سایر قسمت های سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*