دانلود سریال سوران - (Sooran) قسمت 16 شانزدهم فصل 1 اول
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود رایگان قسمت ۱۶ شانزدهم سریال ایرانی سوران با کیفیت عالی

نظرات

سریال سوران (Sooran) یک سریال در ژانر خانوادگی، جنگی و محصول سال ۲۰۲۳ می باشد. سوران، اثری است که بر اساس کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب، ساخته شده است. در این اثر، روایتی از زندگی یک جوان آزاده کرد در دهه ۵۰ منطقه کردستان در شرایطی پر از التهابات و ناآرامی‌ها روایت شده است.در این سریال، قصه زندگی امیر سعیدزاده، معروف به سعید سردشتی، تنها زندانی نجات‌یافته از زندان هولناک کریسکان، به تصویر کشیده شده است. همچنین، در این سریال، مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان نیز به تصویر کشیده شده است. شما می توانید قسمت ۱۶ شانزدهم فصل ۱ اول سریال سوران را با اینترنت نیم بها و به صورت رایگان ولی قانونی در ادامه دانلود نمایید.

قسمت شانزدهم سریال سوران Sooran

لینک های دانلود قسمت ۱۶ شانزدهم سریال سوران

دانلود کیفیت ۴۸۰ با حجم ۲۵۸ مگابایت

دانلود کیفیت ۷۲۰ با حجم ۳۶۹ مگابایت

کیفیت ۱۰۸۰ با حجم ۷۱۵ مگابایت

کیفیت HQ_1080 با حجم ۹۸۲ مگابایت

دانلود کیفیت BLURAY با حجم ۲.۶۱ گیگابایت

لینک نمایش آنلاین بدون نیاز به دانلود

خلاصه داستان سریال سوران

داستان بر اساس یک اتفاق واقعی می باشد , قصه مبارزه یک جوان آزاده کرد به نام شهید سعید سردشتی در التهابات دهه پنجاه منطقه کردستان را روایت می‌کند.

بازیگران سریال سوران

زنده‌ یاد حسام محمودی، مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌ بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر و آسو پاشاپور

دانلود همه قسمتهای سریال سوران – Sooran

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*