دانلود رایگان قسمت 1 اول مسابقه چیدمانه با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود رایگان قسمت ۱ اول مسابقه چیدمانه با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها

نظرات

مسابقه چیدمانه یک مسابقه رئالیتی‌شوی خلاقانه گروهی با هدف چیدمان داخلی منزل است. مسابقه چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه، نویسندگی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی است. این سریال در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و محصول کشور ایران است. در این مسابقه لیلا اوتادی در نقش گرداننده و مجری حضور دارد و مجتبی شفیعی به هنرمندی می‌پردازد. سریال مسابقه چیدمانه دوشنبه ها ساعت ۸ صبح از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۱ اول مسابقه بازی چیدمانه را با حضور یوسف تیموری و مریم مومن از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و رایگان دانلود یا تماشا نمایید.

لینک‌های دانلود رایگان مسابقه و بازی چیدمانه قسمت ۱ اول :

جهت دانلود قسمت ۱ اول چیدمانه روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانلود با اینترنت همراه اول، ایرانسل، رایتل و سامانتل رایگان بوده و با سایر اینترنت‌ها امکان مشاهده آنلاین به صورت رایگان و با اینترنت نیم بها وجود دارد.

داستان و موضوع بازی چیدمانه

در چیدمانه، میهمانان پس از انجام چالش‌های طراحی شده، امتیاز کسب می‌کنند، با امتیازات خود لوازم منزل خرید می‌کنند و در آخر چیدمانی که انجام می‌دهند، مورد قضاوت و نظر سنجی گروه داوری و مخاطبین برنامه قرار خواهد گرفت…

بازیگران مسابقه چیدمانه

در چیدمانه لیلا اوتادی به عنوان گرداننده و مجری بازی حضور دارد و مجتبی شفیعی در این برنامه به هنرمندی پرداخته است. همچنین متین ستوده، نیوشا ضیغمی، مریم مومن، شکیب شجره، پژمان بازغی، الهام حمیدی، حدیث میرامینی، باربد بابایی، آشا محرابی، سرنا امینی، یوسف تیموری، محمد نادری، عبدالله روا، نیما شاهرخ شاهی، کمند امیرسلیمانی، محیا دهقانی، سپند امیر سلیمانی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، میثم درویشان پور و… به عنوان بازیکن حضور دارند.

در قسمت اول یوسف تیموری و مریم مومن حضور دارند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه مسابقه چیدمانه معذوریم.

دانلود سایر قسمت های سریال مسابقه چیدمانه

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*