دانلود قانونی قسمت 3 سوم مینی سریال خائن کشی با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگی

دانلود قانونی قسمت ۳ سوم مینی سریال خائن کشی با کیفیت عالی ✔️ دانلود نیم بها

نظرات

سریال خائن کشی یک مینی سریال جنایی، درام و تاریخی محصول کشور ایران است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. مجموعه خائن کشی سی‌امین ساخته مسعود کیمیایی، فیلم‌ساز صاحب‌نام ایرانی است که در قالب یک مینی سریال چهار قسمتی منتشر می‌شود. نسخه سینمایی خائن کشی نخستین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر نامزدی در پنج بخش، در بخش بهترین طراحی لباس برنده سیمرغ بلورین نیز شد. نویسنده خائن‌کشی نیز مسعود کیمیایی است و علی اوجی تهیه کننده این سریال می‌باشد. مینی‌سریال خائن کشی جمعه ها ساعت ۸ از سایت نیلز منتشر می‌شود. شما می‌توانید قسمت ۳ سوم سریال خائن کشی را از طریق لینک‌های زیر در سایت نیلز به صورت قانونی و با اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

لینک‌های دانلود مینی سریال خائن کشی قسمت ۳ سوم :

جهت دانلود قسمت ۳ سوم خائن کشی روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

خلاصه داستان قسمت سوم سریال خائن کشی

خلاصه قسمت سوم به شرح زیر است : مهدی به طور موقت از زندان مرخصی می گیرد و برای برنامه ریزی نقشه فرار به دیدار ادی می رود. شاهرخ خبردار می شود که پول ها در قمارخانه قاسم کوری نگهداری می شود و…

داستان و موضوع سریال خائن کشی

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: در سال‌های ابتدایی دهه ۳۰ هجری شمسی، گروهی از افراد وطن‌دوست و آزادی‌خواه قصد دارند طی یک عملیات سرقت از بانک ملی، مبلغ مورد نیاز برای قرضه ملی دکتر محمد مصدق را فراهم کنند. اما همه چیز طبق نقشه آن‌ها پیش نمی‌رود و…

بازیگران خائن کشی

در سریال خائن کشی، مهران مدیری، امیر آقایی، پولاد کیمیایی، سارا بهرامی، سام درخشانی، سام نوری، الهام حمیدی، اندیشه فولادوند، فریبا نادری، پانته آ بهرام، ‏نرگس محمدی، نسیم ادبی، امیر کاوه آهنین جان، امیررضا دلاوری، ایلیا کیوان‏، ایوب آقاخانی، بهرام بهرامیان، حمیدرضا آذرنگ، رضا یزدانی، سامان سالور، سعید پیردوست، شاپور کلهر، شکرخدا گودرزی، فرهاد آئیش، کیانوش گرامی، مانی حیدری، نادر فلاح و اکبر معززی به هنرمندی پرداخته اند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مجموعه خائن کشی معذوریم.

دانلود سایر قسمت های سریال خائن کشی

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*