دانلود قسمت 1 اول فصل 2 دوم سریال زخم کاری : بازگشت با کیفیت
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود قسمت ۱ اول فصل ۲ دوم سریال زخم کاری : بازگشت با کیفیت

نظرات

دانلود قسمت اول ۱ فصل ۲ دوم سریال زخم کاری: بازگشت با کیفیت عالی

سریال زخم کاری: بازگشت نام فصل دوم سریال نمایش خانگی زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان است. این سریال محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. پیش از این فصل اول سریال زخم کاری در سال ۱۴۰۰ منتشر شد که مخاطب بسیاری را به خود جلب کرد. در ادامه شما می توانید قسمت ۱ اول فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

لینک های دانلود قسمت ۱ اول فصل ۲ دوم سریال زخم کاری: بازگشت

دانلود با کیفیت ۴۸۰p و قیمت ۱۲۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰p و قیمت ۱۳۰۰۰ تومان

دریافت کیفیت ۱۰۸۰p و قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت HQ1080 و قیمت ۱۸۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت BluRay و قیمت ۲۰۰۰۰ تومان

درباره سریال زخم کاری: بازگشت

سریال زخم کاری: بازگشت محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی روایت می شود. فصل اول این سریال در سال ۱۴۰۰ ساخته و منتشر شد. حال فصل دوم این سریال با عنوان زخم کاری: بازگشت با برخی بازیگران فصل قبل به همراه چند بازیگر جدید در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و منتشر می‌شود.

زخم کاری سریالی نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد؛ فیلم ‌نامه این سریال به قلم محمد حسین مهدویان و اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد به رشته تحریر درآمده است.

سریال زخم کاری:بازگشت از روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ از طریق سایت نیلز پخش می شود. شما می توانید هر هفته، جمعه ها ساعت ۸ صبح این سریال را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم بها و به صورت مستقیم و قانونی دانلود نمایید.

خلاصه داستان قسمت ۱ اول سریال زخم کاری: بازگشت

خلاصه قسمت اول فصل دوم زخم کاری: بازگشت به این شرح است : میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…اما این تمام حقیقت نیست!

داستان و موضوع سریال زخم کاری

« در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز  بوی خون به مشام می‌رسد! »

بازیگران سریال زخم کاری

در سریال زخم کاری جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی می‌پردازند.

دانلود فصل اول سریال زخم کاری

جهت دانلود سایر قسمت های سریال زخم کاری روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود همه قسمت های سریال زخم کاری

اطلاعات تکمیلی در خصوص سریال زخم کاری

تهیه شده در گروه فیلم و سریال سایت نیلز

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*