دانلود مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار
برنامه های اجتماعیسریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمسابقه

دانلود قسمت ۱۱ یازدهم مسابقه هفت خان با اجرای محمدرضا گلزار

نظرات

دانلود قسمت یازدهم ۱۱ مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار

مسابقه هفت خان مسابقه‌ای است با اجرای محمدرضا گلزار که مسابقه دهندگان می‌توانند در آن اطلاعات عمومی خود را محک بزنند. شرکت کننده‌های این مسابقه هیجان‌انگیز، باید با اطلاعات عمومی خود به سوالاتی که از موضوعات متنوعی مطرح میشوند، پاسخ دهند. مسابقه جذاب هفت‌خان علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان، آگاهی آن‌ها را نیز بالا برده و بیننده‌های خود را به افزایش میزان مطالعه تشویق می کند. محمدرضا گلزار که پیش از این اجرای مسابقه برنده باش را بر عهده داشت، با هفت خان بار دیگر به عرصه اجرا بازگشته و همراه با این مسابقه بزرگ مهمان خانه‌های شما خواهد بود. شما می توانید قسمت یازدهم مسابقه هفت خان را از سایت نیلز با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

دانلود مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار
دانلود مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار

دانلود قسمت ۱۱ یازدهم مسابقه هفت‌خان با اجرای محمدرضا گلزار

جهت دانلود قسمت یازدهم ۱۱ مسابقه هفت‌خان با کیفیت های مختلف روی لینک های زیر کلیک کنید. 👇👇👇👇👇👇👇👇

دانلود با کیفیت bluray بلوری قیمت ۷۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت HQ1080 قیمت ۶۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p قیمت ۵۵۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰p قیمت ۵۲۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۴۸۰p قیمت ۵۱۰۰ تومان

دانلود مسابقه ۷خان قسمت ۱۱ یازدهم از طریق لینک های فوق

نحوه و روند اجرای مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار

در ابتدا مجری ۵۰ شمش معادل ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان سرمایه در اختیار شرکت کننده قرار می دهد. شرکت کننده ها باید در طول مسابقه به حفظ شمش های خود بپردازند. هنگامی که شمش های خود را به علت پاسخ های نادرست از دست دهند؛ مسابقه به پایان می رسد. شرکت کننده مجبور به عبور از هر هفت خان بوده. سوالات هر خان در یک شاخه از معلومات عمومی می باشد. در صورت موفقیت و محافظت از شمش های باقی مانده؛ معادل آنها جایزه در اختیار او قرار خواهد گرفت.

نحوه شرکت در مسابقه هفتخان محمدرضاگلزار :

در ابتدا، کسانی که علاقه مند به شرکت در این مسابقه هستند مشخصات خود را در سایت برنامه وارد کرده. پس از راستی آزمایی و مطمئن شدن از حقیقی بودن شرکت کننده؛ امتحان ورودی آغاز می شود. شرکت کننده می بایست ۲۰ سوال خود را طی ۱۰ دقیقه جواب دهد و مسابقه را به پایان برساند. پس از اتمام مسابقه نمره کسب شده به شرکت کننده اعلام خواهد شد. بعد از اتمام آزمون اولیه و در صورت کسب نمره لازم جهت ورود؛ شرکت کننده باید منتظر بماند تا تیم هماهنگی و روابط عمومی مسابقه هفت خان با وی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است که این مسابقه دونفره می باشد و نفرات قبول شده در آزمون ورودی با همراه خود دعوت می‌شوند. شرکت کننده برای هر سوال فقط ۳۰ ثانیه فرصت دارد. شخص اجازه بازگشت به سوال قبلی بعد از تمام شدن زمان هر سوال را نخواهد داشت. هر نفر فقط یک بار می تواند در تست ورودی مسابقه شرکت کند.

عوامل مسابقه ۷ خان

جانشین تهیه کننده: جواد سهندی، کارگردان: سعید رضایت، مدیر تولید: امیر صمصامی، طراح دکور و صحنه: مهدی هاشمی، گرافیست برنامه: میلاد تابان، طراح نور: کیانوس خسروی، موسیقی: استودیو تم، طراح مسابقه: مهشید ورزنده، نویسنده: محمدحسین رعیت پور مقدم، گریم: امید گلزاده و ایلیا دستمالچی، مجری دکور: محمد رادفر، تدوین: امیر صمصامی، تدارکات: محمدرضا عزیزالهی و یوسف بشیری

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان مسابقه هفت خان معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های مسابقه هفت خان کلیک کنید

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*