دانلود سریال بچه مهندس 4
سریالسریال های تلویزیونیفرهنگ و هنرفیلم و سریالمهم ترین مطالب

دانلود سریال بچه مهندس ۴ قسمت ۲۱ بیست و یکم سه شنبه ۱۴ چهاردهم اردیبهشت

نظرات

دانلود قسمت بیست یکم ۲۱ بچه مهندس ۴ فصل چهارم – سه شنبه ۱۴ اردیبهشت – شبکه دو سیما

سریال بچه مهندس ۴ که در ادامه فصل سوم آن در گروه فیلم و سریال شبکه دو تهیه شده است در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود. این سریال به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی احمد کاوری روانه آنتن شبکه ۲ خواهد شد. نگارش داستان این سریال را حسن وارسته، امیر شاداب و احسان فکا انجام داده اند. بازپخش این سریال ساعت ۰۰:۴۵، ۱۶:۱۵ و ۱۱:۳۰ خواهد بود. شما می توانید قسمت ۲۱ بیست و یکم بچه مهندس۴ را از سایت نیلز دانلود کنید.

دانلود سریال بچه مهندس 4
دانلود سریال بچه مهندس ۴

دانلود قسمت بیستم سریال بچه مهندس۴ سه شنبه ۱۴ اردیبهشت از لینک زیر قابل دسترس می باشد

دانلود قسمت ۲۱ بیست ویکم فصل چهارم بچه مهندس با کیفیت ۵۷۶p

تماشای آنلاین سریال بچه مهندس ۴ قسمت ۲۱ بیست و یکم چهاردهم اردیبهشت

بازیگران سریال بچه مهندس ۴

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

داستان سریال بچه مهندس ۴

این سریال درامی اجتماعی است که داستان آن از دهه ۶۰ آغاز می شود و تا سال های آتی در دهه ۹۰ ادامه پیدا می کند. قصه «بچه مهندس» متاثر از فضای جامعه امروز است و بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین این سال ها در آن گنجانده شده است. داستان سریال «بچه مهندس» در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی یعنی جواد جوادی مطرح می‌شود. در سیر خط اصلی داستان اتفاقات مختلفی رخ می دهد و …

برای دانلود همه قسمت های سریال بچه مهندس ۴ روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود همه قسمت های بچه مهندس ۴

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*