دانلود فصل چهارم (فینال) شب های مافیا قسمت دوم
برنامه های اجتماعیسریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود شب های مافیا فینال ۱ اول قسمت ۲ دوم فصل چهارم

نظرات

دانلود سریال شبهای مافیا قسمت۲ دوم فینال اول ۱ از فصل۴

دانلود مسابقه شب های مافیا قسمت دوم۲ فینال اول با اینترنت نیم بها

دانلود قسمت دوم فینال اول شب های مافیا فصل 4

جهت دانلود قسمت دوم فینال اول شب های مافیا با کیفیت های مختلف واینترنت نیم بها روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت۲ فینال اول شبهای مافیا با کیفیت ۱۰۸۰HQ حجم ۳.۱G قیمت ۷۰۰۰ تومان

دانلود قسمت۲ فینال اول شبهای مافیا با کیفیت ۱۰۸۰p حجم ۲.۴G قیمت ۶۵۰۰ تومان

دانلود قسمت۲ فینال اول شبهای مافیا با کیفیت ۷۲۰p حجم ۱.۱G قیمت ۶۲۰۰ تومان

دانلود قسمت۲ فینال اول شبهای مافیا با کیفیت ۴۸۰p حجم ۵۸۴M قیمت ۶۰۰۰ تومان

دانلود قسمت۲ فینال اول شبهای مافیا همه کیفیت ها قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

درباره مسابقه شب های مافیا:

سعید ابوطالب پیش از شب های مافیا، مسابقه رالی ایرانی ۱و ۲، سرزمین دانایی، هفت روز و هفت ساعت، دستم را بگیر و شام ایرانی را در قالب رئالیتی‌شو در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است. شبهای مافیا (Shabhaye Mafia) در سال ۱۳۹۹ ساخته و پخش شد.

این مسابقه هیجان انگیز و پرطرفدار در چهار فصل ساخته شده که فصل اول آن با حضور بازیگران مرد و فصل دوم آن با حضور بازیگران زن و همینطور یکی در میان تولید شده است. کاوه آفاق نیز قطعه ای را برای شبهای مافیا خوانده که به عنوان تیتراژ پایانی پخش می شود و ساخت موسیقی متن نیز برعهده آمین ملک است.

در مسابقه شبهای مافیا دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در شب های مافیا محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر یا برگزار کننده (گاد) در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد.

روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر ۱۲ نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه دوازده نفره مردان و یک گروه دوازده نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود. این فینال جذاب به صورت هفتگی و در سه قسمت منتشر می شود.
با گذشت سه فصل از شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور ۳۶ بازیگر مرد و زن سینمای ایران، فینال این مسابقه با حضور بهترین بازیکنان این سه فصل ساخته می شود. از هر فصل، چهار بازیگر برتر برای فینال انتخاب شدند.

بازیکنان فصل سوم شب های مافیا

فصل سوم این مجموعه با حضور امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، امید حاجیلی، کامران تفتی، حسین مهری، شهاب عباسی، بهنام تشکر، نیما رییسی، امیر کربلایی زاده، احسان کریمی و رامین ناصر نصیر پخش شد.

بازیکنان فصل اول شب های مافیا

در فصل اول نیز سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی حضور داشتند.

بازیکنان فصل دوم شب های مافیا

همچنین فصل دوم نیز رقابت بازیگرانی همچون شقایق دهقان، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، آزیتا ترکاشوند، مریم مومن، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، شهرزاد کمال زاده و گلوریا هاردی را به تصویر کشید.

بازیکنان فصل چهارم (فینال) شب های مافیا

حال اسامی بازیگران منتخب مردمی برای فصل چهارم و نهایی شبهای مافیا مشخص شد که عبارتند از حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری دوازده بازیگر منتخب برای حضور در این رقابت سخت بودند.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان شب های مافیا معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال شب های مافیا کلیک کنید

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*