دانلود قسمت 11 یازدهم (گروه ششم - رقابت اول) مسابقه مافیایی پدرخوانده
برنامه های اجتماعیسریالسریال ایرانیشب های مافیافرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود قسمت ۱۱ یازدهم (گروه ششم – رقابت اول) مسابقه مافیایی پدرخوانده

نظرات

دانلود مسابقه پدرخوانده (ورژن جدید مافیا) قسمت ۱۱ یازدهم

دانلود قسمت۱۱ یازدهم (گروه ششم – مسابقه اول) بازی حرفه ای و معمایی پدرخوانده

پدرخوانده کاری به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب که هر دوشنبه ساعت ۸ صبح از طریق سایت نیلز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید قسمت ۱۱ یازدهم رئالیتی شوی پدرخوانده را با اجرای کامبیز دیرباز از سایت نیلز با اینترنت نیم بها دانلود کنید.

لینک های دانلود قسمت ۱۱ (گروه ششم – رقابت اول) پدرخوانده:

جهت دانلود قسمت ۱۱ یازدهم پدر خوانده روی لینک های زیر کلیک کنید. 👇👇👇👇👇👇

نسخه Bluray قیمت ۲۰۰۰۰ تومان

نسخه HQ 1080 قیمت ۱۸۰۰۰ تومان

دانلود نسخه ۱۰۸۰p – قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

کیفیت ۷۲۰p قیمت ۱۳۰۰۰ تومان

کیفیت ۴۸۰p قیمت ۱۲۰۰۰ تومان

بازیکنان پدرخوانده قسمت ۱۱

در این قسمت مسابقه کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده و بهنام تشکر، سمیرا حسن پور، هومن خیاط، امیرمهدی ژوله، شیدا یوسفی ،ارسلان قاسمی، علی صبوری، مجتبی پوربخش، نیکی میربها، عباس غزالی و کیمیا بابائیان به عنوان بازیگر حضور دارند.

درباره مسابقه پدرخوانده:

حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند. در گروه مافیا، ۳ شخصیت پدرخوانده، ماتادور و ساول گودمن حضور دارند، در گروه شهروندان ۴ شخصیت دکتر واتسون، لئون (حرفه‌ای)، کنستانتین، همشهری کین و ۳ شهروند ساده حضور دارند، یک شخصیت هم نوستراداموس است که می تواند به انتخاب خودش در گروه مافیا یا شهروندان بازی کند. نوستراداموس در شب معارفه توسط گرداننده بازی از خواب بیدار شده و باید سه تا از بازیکن‌ها را انتخاب کند؛ گرداننده تعداد شهروندها و مافیاها را در ۳ انتخابش اعلام می‌کند و او باید پیش‌بینی کند در این بازی شهروند پیروز می‌شود یا مافیا؛ او در شب نه توسط مافیا و نه شهروندها کشته نخواهد شد.

سعید ابوطالب پیش از پدرخوانده، مسابقه شب های مافیا، شب های مافیا۲، شب‌های مافیا۳، شب های مافیا۴ ، رالی ایرانی ۱و ۲، سرزمین دانایی، هفت روز و هفت ساعت، دستم را بگیر و شام ایرانی را در قالب رئالیتی‌شو در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده است. او همچنین بازی ارتش سری را در سال ۱۴۰۱ ساخته و وارد شبکه نمایش خانگی کرده است.

«کامبیز دیرباز» بازیگر و مجری توانای کشورمان به عنوان گرداننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد.

به دلیل رعایت حقوق تولیدکننده از ارائه نسخه رایگان پدرخوانده معذوریم.

جهت دانلود سایر قسمت های سریال پدرخوانده کلیک کنید

واحد فیلم و سریال سایت نیلز nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*