آرات حسینی
آرات حسینی کودک نابغه ایرانی
اخباراخبار ورزشیبیوگرافیفوتبالورزش

آرات حسینی می‌خواهد بهترین فوتبالیست دنیا شود + بیوگرافی

نظرات

به گزارش “گروه وبگردی نیلز“، آرات حسینی فرزند سرزمین ایران است، زاده همین آب و خاک. او یکی از هزاران کودک مستعد و اعجوبه کشور است که از همین سنین نونهالی رویای رسیدن به بلندترین قله های افتخار دنیا را در سر می‌پروراند.
آرات حسینی، فرزند سید محمد حسینی، متولد هجدهم مهر ماه ۱۳۹۲ از منطقه سرسبز بابل و شهر بهار نارنج است. این کودک اعجوبه، با مربیگری پدر از ۶ ماهگی فعالیت خود را در زمینه ژیمناستیک و حرکات آکروبات شروع کرده است.
استعداد آرات از ۷ ماهگی نمایان می شود و اکنون با وجود اینکه تنها ۴ سال دارد، می تواند حرکات سنگین و پیچیده آکروباتیک مانند بالانس زدن، پرش از ارتفاعات بلند و حفظ تعادل در شرایط سخت را انجام دهد.

• آرات جان خودت را معرفی می کنی ؟

سلام من آرات چهار ساله هستم از مازندران.

•  آرات جان دوست داری در آینده چه کاری انجام بدهی؟

قهرمان المپیک.

محمد حسینی پدر آرات حسینی در ادامه به بحث اضافه شد و در خصوص آینده حرفه ای که برای فرزندش آرزو دارد، اینگونه سخن گفت: آرات حالا یک ورزش دیگر را انتخاب کرده که با سیستم قبلش متفاوت است.
آرات در پاسخ به سوال پدرش که از او در مورد ورزش موردعلاقه اش پرسید، گفت: صخره نوردی و بالارفتن از دیوار.
پدر آرات در ادامه توضیح داد: هنوز نمی خواهد در مورد فوتبال صحبت کند ولی همیشه به من می گوید می خواهم بهترین فوتبالیست دنیا شوم. ما تازه استارت زدیم و آرات نشان داده که قابلیت رسیدن به هدف های خودش را دارد.

در ادامه پدر آرات در مورد چگونگی کشف استعداد پسربچه اش توضیح داد: تصمیم گرفته شد که آرات به مسیر ورزشی بیاید. آرات یک سری قابلیت ها داشت که ما این قابلیت ها را پرورش دادیم. آرات تا سه، چهار ماهگی استارت های خودش را زد. از ۶ ماهگی پشتک زدن های خودش را شروع کرد و در دنیا برای همه جذاب بود.

آرات حسینی
آرات حسینی کودک نابغه ایرانی

• آرات جان چه تیم فوتبال و یا بازیکنی رو دوست داری؟

مسی، رونالدو (آرات پس از دیدن عکس علی کریمی از این بازیکن خوش تکنیک فوتبال ایران هم نام برد).
پدر آرات در این خصوص ادامه داد: آرات یک روز می گوید استقلالی ام و یک روز می گوید پرسپولیسی ام (باخنده) و ما هم هنوز نفهمیدم پرسپولیسیه یا استقلالی. آرات مسی و رونالدو رو خیلی دوست دارد و بازیکنان دیگر مثل علی کریمی را هم دوست دارد.

• آرات جان چه شخصیت فوتبالی را دوست داری؟

مسی و هرکول.

آرات که زیاد از اسم های برنامه های کارتونی مطلع نبود، به ندرت فرصت تماشای تلویزیون پیدا می کند. پدر آرات در این مورد توضیح می دهد: ما تایم های تلویزیون دیدن را کم کردیم و یا به صفر رساندیم و هفته ای یکی دو ساعت فرصت پیدا می کند. به نظرم بازی های دیگر را انجام بدهد، بهتر است.
آرات در همین لحظه به صحبت اضافه شد و گفت که تلویزیون فقط برای سی دی زبانش است.

پدر آرات در مورد زمان آغاز پیش دبستانی فرزندش هم توضیحات جالبی داد: اصولا دو سال دیگر باید پیش دبستانی برود ( در همین حین آرات گفت که دو سال دیگر هم نمی خواهد برود) ولی ما تصمیم گرفتیم که آرات به مدرسه نرود و با معلمان خصوصی در خانه کار کند.

پدر آرات در مورد چشم انداز آرات برای آینده اش صحبت کرد و گفت: مسیر ورزشی آرات کلا عوض شده؛ اگر فوتبال در المپیک باشد، آرات باید طبق گفته های خودش که گفته می خواهم قهرمان المپیک بشوم این کار را انجام دهد. مسیر ورزشی آرات عوض شده و وارد فوتبال شده؛ آرات قابلیت هایی در فوتبال نشان داده که من مطئنم روزی و خیلی زود به بهترین بازیکن دنیا تبدیل می شود.

محمد حسینی در مورد اینکه آیا از متخصصین آموزش فوتبال می گیرد یا خیر، عنوان داشت: از چند نفر و باشگاه های فوتبال می پرسم. فعلا خودم انجام می دهم. برای رفتن به آکادمی باید به سن ۷، ۸ برسد و فکر می کنم اگر با همین روش پیش برویم، در این سن و سال می تواند به یکی از بهترین باشگاه های دنیا منتقل شود.

ویدئوی مهارت های فوتبالی آرات حسینی

دانلود ویدئو مهارتهای فوتبالی آرات حسینی ، نابغه خردسال ایرانی

بخش هایی از مصاحبه زنده اینترنتی آرات حسینی

قسمتهایی از مصاحبه زنده اینترنتی آرات حسینی

منبع: ورزش۳

مطالب مرتبط

دانلود سریال نون خ ۲ قسمت ۵ پنجم شبکه۱ سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹

مقاله قبلی

دانلود پکیج ۱۰ قسمت اول سریال کرگدن با ۵۰ درصد تخفیف کیفیت عالی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*