لوگوی سریال جیران
اخباراخبار هنریسریالفرهنگ و هنرفیلم و سریالمهم ترین مطالب

تیزر سریال عاشقانه تاریخی جیران به کارگردانی حسن فتحی

نظرات

سریال جیران جدیدترین سریال حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفته است. به گفته روابط عمومی سریال جیران؛ این سریال عاشقانه و تاریخی، بر پایه حوادث واقعی تاریخ ایران ساخته می شود. قرار است این سریال جذاب تابستان ۱۴۰۰ از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

با توجه به اینکه جیران یک اثر تاریخی است و نیاز به لوکیشن های خاص دارد، در شهرک غزالی فیلمبرداری می شود. سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در مرحله تصویربرداری قرار دارد و به زودی از سایت نیلز پخش خواهد شد.

مشاهده تیزر سریال تاریخی عاشقانه جیران

داستان سریال جیران

جیران در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه می باشد. قصه این سریال مربوط به زمان پادشاهی این شاه قاجاری و دوره پس از مرگ امیرکبیر است که ناصرالدین شاه عاشق جیران می شود.

در خلاصه داستان سریال به این صورت آمده است که:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

سریال جیران
سریال جیران

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*