مهدی پاکدل در نقش سلمان در سریال عاشقانه تاریخی جیران
اخباراخبار هنریسریالفرهنگ و هنرفیلم و سریالمهم ترین مطالب

مهدی پاکدل در نقش سلمان در سریال عاشقانه تاریخی جیران به کارگردانی حسن فتحی

نظرات

نخستین تصویر از مهدی پاکدل در سریال جیران در نقش سلمان منتشر شد.

مهدی پاکدل در نقش سلمان در سریال عاشقانه تاریخی جیران
مهدی پاکدل در نقش سلمان در سریال عاشقانه تاریخی جیران

درباره سریال جیران

سریال جیران جدیدترین سریال حسن فتحی است که فتحی پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفت. قرار است این سریال جذاب تابستان ۱۴۰۰ از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

دانلود سریال جیران

داستان سریال جیران

جیران در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه می باشد. قصه این سریال مربوط به زمان پادشاهی این شاه قاجاری و دوره پس از مرگ امیرکبیر است که ناصرالدین شاه عاشق جیران می شود.

در خلاصه داستان سریال به این صورت آمده است که:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

بازیگران سریال جیران

در این سریال بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه، پریناز ایزدیار در نقش جیران، امیرحسین فتحی در نقش سیاوش، امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری صدراعظم ناصرالدین شاه ، مهدی پاکدل در نقش سلمان ، رعنا آزادی ور در نقش تاج الدوله و مریلا زارعی در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه بازی خواهند کرد.

شما می توانید با دنبال کردن صفحه مربوط به سریال جیران در سایت نیلز یا صفحه اینستاگرام مخصوص سریال جیران، به آدرس jeyranseries_nilz از زمان پخش و جزییات سریال باخبر شوید.

تهیه شده در واحد فیلم و سریال سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*