دانلود فیلم سینمایی درخت گردو
دانلود فیلم سینمایی درخت گردو
اخباراخبار ایرانجشنواره فجرفرهنگ و هنرفیلمفیلم ایرانیفیلم و سریال

خلاصه فیلم سینمایی درخت گردو + نقد و حواشی جنجالی اکران و بازیگران

نظرات

فیلم درخت گردو

کارگردان : محمدحسین مهدویان

تهیه کننده : سید مصطفی احمدی

نویسنده : ابراهیم امینی ، حسین حسنی

بازیگران: پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریف ، مهران مدیری

فیلمبرداری:هادی بهروز

نقد فیلم درخت گردو

محمدحسین مهدویان بعد از درخشش فیلم ایستاده در غبار در جشنواره فیلم فجر سال ۹۴ که به عنوان اولین فیلمش بوده تقریبا هرسال با یک فیلم به جشنواره آمده است.

فیلم درخت گردو یک فیلم احساساتی و دراماتیک درباره بمباران شیمیایی سردشت سال ۶۶ است.

نکته جالب توجه حضور سید مصطفی احمدی که همواره در سالهای اخیر تهیه کننده فیلم های مهران مدیری بوده در قامت تهیه کننده فیلم درخت گردو مهدویان بوده است.

نقش کوتاه و بی تاثیر مهران مدیری در فیلم درخت گردو مهدویان به شدت تداعی کننده نزدیکی تهیه کننده و شخص مهران مدیری را در ذهن مخاطب است.

پیمان معادی به عنوان نقش اصلی فیلم ایفای نقش می کند. مینا ساداتی در نقش هما به عنوان راوی داستان است که حضور و عدم حضورش تاثیری در روند داستان ندارد.

فیلم درخت گردو مهدویان نیز ماننده فیلم ایستاده در غبار یک فیلم مستند سینمایی است که در واقع تلفیقی از مستند و سینما را دربرمیگیرد.

علاوه بر فیلمبرداری خوب فیلم که از نقاط قوت این فیلم مهدویان به حساب می آید میتوان به بازی قوی و پر احساس کودکان فیلم اشاره کرد که باعث باورپذیری زیاد و جذابیت فیلم شده است.

فیلم درخت گردو مهدویان فیلمی سراسر روضه و شیون و فغان است که اگرچه دنبال رنگ می گردد اما هرچه موضوعات را گسترش داد رنگی پیدا نکرد پس کلام آخر در نقد این فیلم میتوان گفت که فیلمی بی محتوا اما نفوذ پذیر بر قلبهاست.

خلاصه فیلم درخت گردو

استان فیلم درخت گردو با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی شهر سردشت شکل گرفته‌است که در نهایت به ماجرای کولبران ختم میشود.

حواشی اکران فیلم درخت گردو

فیلم درخت گردو مهدویان بعد از اکرانش در روز چهارم جشنواره با استقبال بالای اهالی رسانه همراه شد و باعث شد همه با چشمانی اشکبار از سالن سینما خارج شوند.

حواشی جنجالی فیلم درخت گردو
حواشی جنجالی فیلم درخت گردو

جنجال یک خبرنگار بر سر عدم رضایت خانواده ای که فیلم از آنان روایت شد و اینکه اساسا این فیلمنامه دزدی است شروع شد. البته صحبت های محمدحسین مهدویان باعث تلطیف فضا مصاحبه شد که تقریبا اکثر خبرنگاران از صحبت های مهدویان قانع شدند.

نقد خبرنگاران به مهران مدیری که با عینک دودی در جمع حاضر شد و جواب مدیری که بخاطر بیخوابی و گریه در فیلم مجبور به استفاده از عینک شده است از دیگر حواشی اکران این فیلم بود.

مطالب مرتبط

توصیه های مهم به باغداران و کشاورزان برای مقابله با سرما در زمستان

مقاله قبلی

وام نوسازی بافت فرسوده ۱۷۰ میلیون تومان شد و سود ۹ تا ۱۸ درصدی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*