کتاب هنر خوب زندگی کردن
ادبیاتکتاب

کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی‌پور ، بهزاد توکلی و علی شهروز

نظرات

درباره کتاب هنر خوب زندگی کردن

کتاب «هنر خوب زندگی کردن»  نوشته‌ی «رولف دوبلی» در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی آثار روانشناسی و خودشناسی قرار دارد. این کتاب همان‌طور که از نامش پیدا است مهارت‌های لازم جهت خوب زندگی کردن را آموزش می‌دهد. از دیرباز همه‌ی افراد به دنبال پاسخی برای سؤال «چطور باید زندگی کرد؟» هستند، «رولف دوبلی» هم به دنبال پاسخ‌گویی به این سؤال به مجموعه‌ای از آموزه‌های ساده اما کاربردی دست یافته است که آن‌ها را در کتاب «هنر خوب زندگی کردن» جمع‌آوری کرده است. «رولف دوبلی» در کتاب «هنر خوب زندگی کردن» مجموعه ابزارهایی برای باکیفیت‌تر کردن زندگی استفاده کرده است که شما در هر کجای این دنیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این کتاب اصول زندگی خوب را همراه داستان‌های کوتاه آموزش می‌دهد و تا همه‌ی افراد بتوانند به زندگی خوب دست پیدا کنند.

«رولف دوبلی» در طی سال‌های اخیر درزمینه‌ی انتشار آثار روانشناسی و خودشناسی مشغول به فعالیت بوده است، او بر این باور است خوب زندگی کردن به‌وسیله‌ی ابزارهای ذهنی امکان‌پذیر است. او آموزه‌هایش در ارتباط با بهتر زندگی کردن را طی پنجاه‌ودو فصل کوتاه توضیح داده است و درباره‌ی آن‌ها گفته است: «این پنجاه‌ودو ابزار ذهنی شاید رسیدن به زندگی خوب را تضمین نکند، اما این فرصت را به شما می‌دهد تا برای رسیدن به آن مبارزه کنید.»

درباره نویسنده کتاب هنر خوب زندگی کردن : رولف-دوبلی

«رولف دوبلی» نویسنده‌ و کارآفرین برجسته‌ی سوئیسی در ۱۵ ژوئیه سال ۱۹۶۶ به دنیا آمد. او تحصیلاتش را تا مقطع دکترا در رشته‌ی ام‌بی‌ای و اقتصاد دنبال کرد. او از مؤسسان شرکت getAbstract است که کتاب‌های خلاصه و کوتاه منتشر می‌کند. او از سال ۲۰۰۲ فعالیت در حوزه‌ی نوشتن را آغاز کرد و با کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» در میان خوانندگان فارسی معروف شد. کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» با ترجمه‌ی «بهزاد توکلی نیشابوری»، «عادل فردوسی پور» و «علی شهروز ستوده» از سوی انتشارات چشمه به چاپ رسیده است.

خرید کتاب هنر خوب زندگی کردن نوشته رولف دوبلی و ترجمه عادل فردوسی پور

بخشی از متن کتاب هنر خوب زندگی کردن رولف دوبلی

خودتان را یک کشور در نظر بگیرید، با یک وزارت خارجه و یک وزیر امور خارجه.

اصول سیاست خارجی‌تان را یادداشت کنید. باید مثل یک کشور یک‌نفره، خودتان نقش آن را ایفا کنید. شما وزیر امورخارجه‌ای را دوست ندارید که هر فکری را که در سرش می‌گذرد اعلام می‌کند، از خودش ضعف نشان می‌دهد و از کمبود اعتمادبه‌نفس رنج می‌برد.

شما وزیر امور خارجه‌ای می‌خواهید که بر سر قول‌هایش ایستاده، مطابق با توافق‌ها عمل می‌کند، رفتاری حرفه‌ای دارد، از شایعات دوری می‌کند، غرولند کردن را به حداقل می‌رساند و مبادی آداب است.

هر از گاهی بررسی کنید که تا چه حد از پس وظیفه‌تان به عنوان وزیر امور خارجه برآمده‌اید. از خودتان بپرسید که آیا باز هم خودتان را برای این سِمت انتخاب خواهید کرد یا نه.

مشخصات کتاب هنر خوب زندگی کردن رولف دوبلی

  • نام کتاب : هنر خوب زندگی کردن
  • نویسنده: رولف دوبلی
  • ترجمه: عادل فردوسی پور، بهزاد توکلی، علی شهروز
  • انتشارات: چشمه
  • تعداد صفحات: ۲۴۹

جهت خرید کتاب هنر خوب زندگی کردن نوشته رولف دوبلی کلیک کنید.

تهیه شده در واحد شعر و ادبیات سایت نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*