دانلود قسمت 4 چهارم فصل 2 دوم سریال زخم کاری : بازگشت با کیفیت
سریالسریال ایرانیفرهنگ و هنرفیلم و سریالفیلم و سریال نمایش خانگیمهم ترین مطالب

دانلود قسمت ۴ چهارم فصل ۲ دوم سریال زخم کاری : بازگشت با کیفیت

نظرات

دانلود قسمت چهارم ۴ فصل ۲ دوم سریال زخم کاری: بازگشت با کیفیت عالی

سریال زخم کاری: بازگشت نام فصل دوم سریال نمایش خانگی زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان است. این سریال محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. پیش از این فصل اول سریال زخم کاری در سال ۱۴۰۰ منتشر شد که مخاطب بسیاری را به خود جلب کرد. در ادامه شما می توانید قسمت ۴ چهارم فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

لینک های دانلود قسمت ۴ چهارم فصل ۲ دوم سریال زخم کاری: بازگشت

دانلود با کیفیت ۴۸۰p و قیمت ۱۲۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۷۲۰p و قیمت ۱۳۰۰۰ تومان

دریافت کیفیت ۱۰۸۰p و قیمت ۱۵۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت HQ1080 و قیمت ۱۸۰۰۰ تومان

دانلود با کیفیت BluRay و قیمت ۲۰۰۰۰ تومان

درباره سریال زخم کاری: بازگشت

سریال زخم کاری: بازگشت محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی روایت می شود. فصل اول این سریال در سال ۱۴۰۰ ساخته و منتشر شد. حال فصل دوم این سریال با عنوان زخم کاری: بازگشت با برخی بازیگران فصل قبل به همراه چند بازیگر جدید در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و منتشر می‌شود.

زخم کاری سریالی نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد؛ فیلم ‌نامه این سریال به قلم محمد حسین مهدویان و اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد به رشته تحریر درآمده است.

سریال زخم کاری:بازگشت از روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ از طریق سایت نیلز پخش می شود. شما می توانید هر هفته، جمعه ها ساعت ۸ صبح این سریال را از طریق سایت نیلز با اینترنت نیم بها و به صورت مستقیم و قانونی دانلود نمایید.

خلاصه داستان قسمت ۴ چهارم سریال زخم کاری: بازگشت

خلاصه قسمت چهارم فصل دوم زخم کاری؛ بازگشت به این شرح است : میثم با تحریک دستمال‌چی در تلاش است تا به پشت‌پرده‌ی فعالیت‌های ‌اقتصادی مشکوک طلوعی پی ببرد، در این اثنا میثم پیامی از طرف مالک دریافت می‌کند…

داستان و موضوع سریال زخم کاری

« در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز  بوی خون به مشام می‌رسد! »

بازیگران سریال زخم کاری

در سریال زخم کاری جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی می‌پردازند.

دانلود فصل اول سریال زخم کاری

دانلود سایر قسمت های سریال زخم کاری :

دانلود همه قسمت های سریال زخم کاری

اطلاعات تکمیلی در خصوص سریال زخم کاری

تهیه شده در گروه فیلم و سریال سایت نیلز

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*