افزایش میل جنسی
افزایش میل جنسی
زندگیسلامت

راه های افزایش میل جنسی خانم ها

نظرات

نکاتی ساده برای افزایش میل جنسی

از مشکلات زناشویی شایع در بین جوانان، کم شدن میل جنسی زوجین است که می توان با فراگیری مهارت های کافی در زندگی زناشویی آن را افزایش داد . عدم آگاهی زوجین از این مهارت ها سبب مشکلات زیادی در زندگی آنان می شود که یکی از این مشکلات نداشتن تمایل جنسی برای زندگی زناشویی است .

اگر می خواهید میل جنسی خود را افزایش دهید وزندگی ارام و تقریبا بدون تنشی را در کنار همسر خود تجربه کنید راههایی را که در این بخش از سلامت جنسی نمناک به شما پیشنهاد کرده ایم، دنبال کنید.

راه های افزایش میل جنسی

عوامل موثر در افزایش میل جنسی

داشتن قرار ملاقات با همسر

برای اینکه میل جنسیتان کم نشود لازم است به جای گذراندن آخر هفته در جلوی تلویزیون ، با همسرتان قرار ملاقات بگذارید و برای صرف یک شام رمانتیک به خارج از خانه بروید اما بهتر است کودکانتان را با خود بیرون نبرید ،گاهی تنها بودن با همسرتان نیاز است.

مصرف قرص های ضدبارداری را کنار بگذارید

اگر می خواهید تمایلات جنسی خود را افزایش دهید، قرص های ضدبارداری را کنار بگذارید زیرا این قرص ها سبب کاهش تستوسترون در بدن و کاهش تمایلات جنسی و درد هنگام مقاربت می شود.

افزایش سریع میل جنسی

افزایش میل جنسی با بهترین راهکارهای ممکن

مراقب داروهای مصرفی خود باشید

قرص های اعصاب، فشار خون و ضد افسردگی موجب کاهش تمایلات جنسی می شوند پس بهتر است برای افزایش میل جنسی با پزشک خود صحبت کنید و جایگزین مناسبی برای این گونه داروها بیابید.

تقسیم کارهای خانه با شریک زندگی خود

بسیاری از زنان شاغل به علت خستگی و داشتن مسئولیت زیاد داخل خانه و … تمایلات جنسیشان کاهش می یابد . در این شرایط بهتر است کارهای خانه با شریک زندگی خود تقسیم کنند تا مسئولیتشان کمتر و شادی آنان بیشتر شود و تمایلات جنسی شان افزایش یابد.

افزایش میل جنسی با انجام کارهای مشترک

افزایش میل جنسی با روش های تضمینی

اتاق تان را برای رابطه ای عاشقانه آماده کنید

اتاق خواب خود را تنها مکانی برای رابطه ای عاشقانه با همسرتان آماده کنید و کودکتان را کنار خود نخوابانید و قبل از خواب با حیوان خانگی تان در تخت بازی نکنید زیرا این کار سبب کاهش میل جنسی می شود.

رابطه زناشویی را در فهرست کارهای خود قرار دهید

بهتر است وقتی برای انجام رابطه جنسی قرار دهید و آن را در لیست کارهای هفتگی و روزانه قرار دهید تا هیچ وقت از زندگیتان حذف نشود.

افزایش میل جنسی با انجام کارهای منسب

افزایش میل جنسی با استفاده از لوازم جانبی

از روان کننده ها استفاده کنید

یکی از عللی که تمایلات جنسی زنان را کاهش می دهد مقاربت دردناک است که از دلایل ایجاد آن خشکی واژن می باشد . شما می توانید برای افزایش تمایلات جنسی و پیشگیری از مقاربت دردناک از روان کننده ها استفاده کنید و اگر دردتان با این روش کاهش نیافت به پزشک مراجعه فرمایید.

افزایش تمایلات جنسی با مصرف مواد غذایی خاص

مصرف مواد غذایی خاص و ویتامین دار مانند آواکادو، بادام، توت فرنگی می تواند بر افزایش تمایلات جنسی موثر باشند.

افزایش میل جنسی با غذاهای مفید

ترفندهای افزایش میل جنسی و تحریک زن و مرد

برای رفع مشکلات خود اقدام کنید

کم شدن تمایلات جنسی بین زوجین می تواند به علت وجود مشکلات کوچکی مانند تعویض جای لباس ها و عدم برقراری ارتباط و گفتگو با یکدیگرباشد که برای حل این مشکلات باید با همسرتان گفتگو کنید یا از مشاور کمک بگیرید.

پیاده روی و تاثیر مثبت آن در بهبود روابط

انجام فعالیت هایی مانند دویدن، پیاده روی، آشپزی با یکدیگر سبب افزایش روابط عاطفی و به دنبال آن افزایش تمایلات جنسی می شود.

افزایش میل جنسی با پیاده روی و آشپزی

افزایش میل جنسی با ورزش و مدیریت استرس

انجام ورزش

ورزش کردن ۳ بار در هفته و حدود نیم ساعت در روز موجب کاهش استرس و افزایش سلامتی و افزایش تمایلات جنسی می شود.

استرس را از خود دور کنید

ترشح هورمون کورتیزول به مقدار کم برای بدن مناسب است اما در مقادیر بالا موجب کاهش تمایلات جنسی در بدن می شود . از مواردی که موجب ترشح زیاد این هورمون می شود استرس می باشد پس بهتر است قبل از شروع برقراری رابطه زناشویی با همسر خود، تمرکز و تمام عوامل استرس زا را از خود دور کنید و برای کسب آرامش خود دوش بگیرید یا کتاب بخوانید.

افزایش میل جنسی با کنار گذاشتن استرس

افزایش میل جنسی با تغذیه سالم و رفع مریضی ها

تاثیر مصرف غذای سالم

برخی از مواد غذایی سبب می شود تمایلات جنسی کاهش یابد پس بهتر است غذای سالم مصرف شود همچنین افرادی که کلسترول بالایی دارند، در رسیدن به ارگاسم دچار مشکل می شوند که می توانند با خوردن میوه و سبزیجات تعادل برقرار نمایند.

به اندام خود گوش دهید

اگر با کاهش تمایلات جنسی دچارکمبود وزن، خستگی، خشکی پوست و ریزش مو شدید بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا شما را از سلامت تیروئیدتان آگاه کند .

افزایش میل جنسی با تست سلامت بدن

مصرف مواد خوراکی که موجب افزایش میل جنسی می شود

مصرف برخی از مواد خوراکی که در زیر آورده ایم سبب افزایش میل جنسی می شود.

قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) یا گیاه پنج انگشت
تره، پیاز و شاهی
روغن فندق
مارچوبه
موز
انجیر
کرفس
سیر
مغزها و دانه های روغنی
میوه هایی مانند هلو – پرتقال – انگور و میوه های دارای ویتامین سی ، توت ها و میوه های جنگلی
گیاه گزنه
دارچین برای تحریک میل جنسی خانم ها
فلفل

به پزشک مراجعه کنید

اگر پس از انجام کارهایی که به آن ها اشاره نمودیم باز هم تمایلات جنسیتان کم است به پزشک مراجعه نمایید تا با درمان دارویی مانند تستوسترون و ولبوترین مشکلتان رفع شود.

مطالب مرتبط

طرز تهیه اشکنه

مقاله قبلی

تخت سلیمان

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*