مایک دی آندرا یا آیت الله مایک کیست
مایک دی آندرا یا آیت الله مایک کیست
اخباراخبار جهانبیوگرافی

مایک دی آندریا کیست – بیوگرافی قاتل سردار سلیمانی که در هواپیما امریکا کشته شد

نظرات

بیوگرافی مایک دی آندرا یا مایکل دندریا

مایک دی آندرا شاخص‌ترین چهره سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. وی مسئول عملیات‌های سیا علیه عراق،‌ ایران و افغانستان بوده است.

سوابق مایک دی آندریا یا مایکل دندریا

گروه طالبان روز دوشنبه در بیانیه‌ای به‌طور رسمی اعلام کرد که یک فروند هواپیمای  آمریکایی را در ولایت غزنی افغانستان سرنگون کرده است، ویدیویی را از لاشه این هواپیما پس از سرنگونی منتشر کرد.

مایک دی آندرا کیست

نیویورک تایمز در مقاله‌ای به تاریخ ژوئن سال ۲۰۱۷، (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) از «مایکل دی آندریا» اسم به میان آورد. در CIA به او لقب‌ «شاهزاده تاریکی» و «آیت الله مایک» داده‌اند.

آیت الله مایک کیست

پیش از این منابع خبری به نقل از «فابیو کاریسو» مدیر مسئول gospanews گزارش دادند که وی در صفحه توئیتری خود درباره این موضوع نوشته بود: «آیت الله مایک» مدیر میز خاورمیانه CIA ممکن است در جریان اسقاط هواپیمای [آمریکایی] در افغانستان مرده باشد.

مایک آندرا کشته شد
مایک آندرا کشته شد

بعدازظهر دوشنبه در پی سقوط یک فروند هواپیما در ولایت غزنی افغانستان، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که بعدازظهر امروز در منطقه «سدوخیل» شهرستان «ده‌یک» ولایت غزنی یک فروند هواپیمای آمریکایی که مأموریت اطلاعاتی داشت ساقط شده است.

مطالب مرتبط

مایک دی آندرا قاتل سردار سلیمانی در سقوط هواپیما امریکا در افغانستان کشته شد

مقاله قبلی

ماجرای دستگیر شدن امیرتتلو مقصودلو در ترکیه و به ایران فرستاده شدنش

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*