شبکه شاد
اخباراخبار ایران

آغاز به کار شبکه آموزشی دانش آموزان ( شاد ) از ۱۶ فروردین + آدرس شبکه شاد

نظرات

معلمان، دانش آموزان و همه اعضای مدرسه می توانند صرفاً با یکی از پیام رسان های داخلی ( سروش، آی گپ، بله، روبیکا و گپ ) بر اساس انتخاب مدیرمدرسه، فرآیند آموزش مجازی را پیگیری کنند.

نحوه عملکرد شبکه شاد

به گزارش نیلز، نادر جهان آرای درباره نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: زیر ساخت اجرای این طرح، استفاده از پیام رسان‌های داخلی است.وی افزود با طراحی یک رابط کاربری ساده جهت اتصال به پیام رسان و احراز هویت مدیر، معلم و دانش آموز، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین مبتنی برتبادل پیام و محتوا فراهم شده است.

وی گفت: والدین دانش آموز یا شخص دانش آموز پس از اطلاع از پیام رسان منتخب مدرسه از طریق مدیر یا معلم باید نسخه‌ی جدید پیام ‌رسان را نصب و از طریق گزینه‌ی « بات شاد » با انتخاب نقش «دانش آموز» به آدرس shad.medu.ir متصل شوند. سپس بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده به کلاس خود وصل شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در زمینه نحوه سازماندهی کلاس ها خاطرنشان کرد: این برنامه برای مدیران مدارس ابتدایی و دوره متوسطه از ۱۶ فروردین کلید می خورد.

جهان آرای افزود: کلاس های پیش دبستانی، پایه های اول تا سوم ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه از ۱۷ فروردین آغاز می شود.

همچنین آموزگاران پایه های چهارم تا ششم ، دبیران و هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفه ای موظفند در تاریخ ۱۸ فروردین به شبکه شاد متصل شوند. البته کلاس های فنی و حرفه ای و کاردانش از ۱۹ فروردین شروع آغاز به کار می کند.

آدرس شبکه شاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اضافه کرد: دانش آموزان بدون پیام رسان نیز از طریق سامانه shad.medu.ir می‌توانند وارد کلاس‌های مدرسه خود شوند.

جهان آرای خاطرنشان کرد: ضروریست مدیران، سوابق تدریس و محتواهای بارگذاری شده را تا پایان شهریور ذخیره و نگهداری کنند. وی افزود: حضور دانش آموزان در طول ساعت برگزاری کلاس های درس ضروری است و ترک کلاس بدون اجازه قبلی، غیبت محسوب می شود.

تهیه شده در گروه خبری نیلز www.nilz.ir

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*