تشییع پیکر 11 شهید حادثه سقوط هواپیما در اصفهان
تشییع پیکر 11 شهید حادثه سقوط هواپیما در اصفهان
اخباراخبار ایران

پیکر ۱۱ شهید سقوط هواپیما روز پنجشنبه در اصفهان تشییع می‌شود + عکس

نظرات

مراسم تشییع پیکر شهیدان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، فردا پنجشنبه ۲۶ دی ماه ۹۸ از ساعت ۱۴ از محل فلکه فیض آغاز می‌شود و به سمت گلستان شهدای اصفهان ادامه خواهد داشت.

بیش از ۳۵ دانش‌آموخته دانشگاه‌ های مختلف کشور از جمله صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی اصفهان و خواجه نصیرالدین طوسی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

چهار تَن از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به نام‌های منصور اثنی‌عشری ورودی ۸۷ مهندسی عمران، امیر اشرفی حبیب‌آبادی ورودی ۸۸ مهندسی مکانیک، میلاد نهاوندی ورودی ۸۸ مهندسی شیمی و پریناز قادرپناه ورودی ۸۳ مهندسی نساجی نیز جزو این مسافران بودند.

منصور اثنی عشری
منصور اثنی عشری
امیر اشرفی حبیب‌آبادی
امیر اشرفی حبیب‌آبادی

از دیگر مسافران اصفهانی این هواپیما می‌توان به سید مهران ابطحی و مهدی اسحاقیان از خمینی‌شهر، فاطمه قاسمی دستجردی از اصفهان، مهربان بدیعی از اردستان، سعید کدخدازاده از کاشان، فرشته مالکی از مبارکه و شکوفه چوپان‌نژاد از نجف‌آباد اشاره کرد.

مهدی اسحاقیان درچه
مهدی اسحاقیان درچه

این پرواز که چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. این هواپیما بر اثر بروز خطای انسانی، توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران، مورد اصابت ضدهوایی قرار گرفته که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی میگردد.

اطلاعات بیشتر در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراین

مطالب مرتبط

تشییع پیکر امیرحسین قاسمی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراین در کرمان

مقاله قبلی

کیهان کلهر کیست ؟ هنرمند سال ۲۰۲۰

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*