حواشی مجید بهرامی و زهرا امیرابراهیمی
حواشی مجید بهرامی و زهرا امیرابراهیمی
چهره هافرهنگ و هنر

بیوگرافی زندگینامه مجید بهرامی و ماجرای زهرا امیرابراهیمی

نظرات

بیوگرافی مجید بهرامی

سید مجید بهرامی(۱۳۵۶–۲۴ آبان ۱۳۹۳) بازیگر تئاتر و سینمای اهل ایران بود. او در فیلم‌هایی چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریز برف و تئاتر سیاها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرد.

مجید بهرامی مجرد بود و یک برادر و سه خواهر داشت.

علت مرگ

سید مجید بهرامی در حالیکه در دههٔ سوم زندگی‌اش بود به یکباره به بیماری سرطان مواجه شده‌بود و سالها با بیماری سرطان درگیر شده‌بود و برای درمان بیماری‌اش و همچنین اعزامش به کشور آلمان، خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر، نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که، درآمد حاصل از فروش این اکسپو نیز به درمان سرطان مجید بهرامی اختصاص داده شد.وی چند سالی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کرد که در پایان، در روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه سالِ ۱۳۹۳ در ۳۷ سالگی، درگذشت.

ماجرای زهرا امیرابراهیمی و مجید بهرامی

بنا به ادعای زهرا امیرابراهیمی، مجید بهرامی عامل توزیع فیلم رابطه جنسی او بود که باعث طرد امیرابراهیمی از سینمای ایران و مهاجرت وی به خارج از کشور شد.

پس از ۱۳ سال طی مصاحبه‌ای که با زهرا امیرابراهیمی بازیگر نقش زهره سریال نرگس انجام شد، او ادعا کرد که آقای مجید بهرامی عامل توزیع فیلم خصوصی او بوده است که باعث ممنوع التصویر شدن خانم ابراهیمی و مهاجرتش به خارج از ایران شد. در این مصاحبه خانم امیرابراهیمی گفت:” در ابتدا مرا به جرم تولید چنین فیلمی بازداشت کردند، من به دوستم مشکوک بودم، زیرا که به یکباره ناپدید شد، اما در آخر مشخص شد که مجید بهرامی که ادعای بیمار بودن را هم داشته عامل این کار بوده و چت‌های مبتذل خودش را هم ذخیره کرده بوده است.

وی افزود: او را بازداشت کردند، قرار بود شش سال زندانی شود، اما فقط چند ماه در حبس ماند و سپس با کمال ناباوری از او یک سوپراستار در دنیای تئاتر ساختند! سید مجید بهرامی در اظهارنامه اش به دادگاه، خود را یک بیمار روانی معرفی کرده بود. او بعد از آزادی از زندان مورد حمایت بازیگران و کارگردانان داخلی قرار می‌گیرد و به سرعت به یک ستاره تبدیل می‌شود. زهرا امیرابراهیمی بیان کرد: سید مجید بهرامی هیچ گاه از کاری که انجام داده بود اظهار پشیمانی نکرد. در مراسم تدفین مجید بهرامی چهره‌های مشهوری از جمله پرستو صالحی، بابک حمیدیان، ستاره اسکندری، حسین پاکدل، بهناز جعفری، نرگس آبیار و… حضور داشتند.

مطالب مرتبط

بازی گروهی خانوادگی و دورهمی های دوستانه

مقاله قبلی

دانلود رایگان سریال وارش قسمت ۱۱ یازدهم- سریال جدید شبکه ۳

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*