صبا راد مجری تلویزیون
صبا راد مجری تلویزیون
اخباراخبار ایرانبیوگرافیچهره هافرهنگ و هنر

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون

نظرات

صبا راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ در تهران و مجری صدا و سیما است. علاقه زیادی به بازیگری داشت اما اتفاقی وارد عرصه مجری گری شد، بیان شیوایی دارد و تهیه کننده نیز می باشد، ازدواج اولش به طلاق ختم شد و حالا با مانی رهنما زندگی میکند.

از فیزیوتراپی تا مجری گری

در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۸ ساله بود و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی در یک فیزیوتراپی کار می کرد که به دعوت یکی از بیماران که مسئول وقت رادیو بود دعوت به تست اجرا شد.

صدای خاص و بیان شیوایش باعث قبولی و استخدام در رادیو شد.

شروع اجرا در رادیو

اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش، نشاط و تندرسی در سال ۷۷ آغاز شد. پس از آن کم کم به سمت نویسندگی رفت و حالا در زمینه مجری گری و تهیه کنندگی تجربه ساخت صدها برنامه را دارد.

صبا راد مجری تلویزیون
صبا راد مجری تلویزیون

به خانه بر می گردیم

صبا راد با برنامه سیب سال ۹۰ تلویزیون و اجرای مشترکش با آرزو جعفرپور شناخته شد و در سال ۹۳ با اجرای برنامه به خانه بر می گردیم در تلویزیون به شهرت رسید.

ازدواج اول و جدایی از همسر اول

صبا راد اواخر سال ۹۲ با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد، این رابطه در نهایت در سال ۹۵ به جدایی ختم شد.

مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری، مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز می باشد او مدتی است وارد عرصه بازیگری نیز شده است.

ازدواج دوم با مانی رهنما

صبا راد و همسرش مانی رهنما
صبا راد و همسرش مانی رهنما

صبا راد برای بار دوم در سال ۱۳۹۶ با مانی رهنما خواننده معروف ازدواج کرد، قبل از انتشار خبر انتشار عکس های وی در پشت صحنه اجراهای آقای رهنما شایعه ازدواج آنها را منتشر کرده بود. صبا راد که به همراه همسرش مانی رهنما در برنامه دورهمی حضور یافته بود، در مورد آشنایی اش با مانی رهنما و ازدواج و مهریه اش نیز صحبت کرد.

صبا راد و مانی رهنما و مهران مدیری در برنامه دورهمی
صبا راد و مانی رهنما و مهران مدیری در برنامه دورهمی

مجری به خانه برمی گردیم درباره میزان مهریه اش گفت :مهریه من یک کلام ا… مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است که به تایید من برسد، حتی ترانه و آهنگساز و همه چیز آن را من تایید کنم. زمانی که برای ثبت عقد رفته بودیم برای همه این مهریه عجیب بود و هرچه مانی اصرار کرد که حداقل ۱۲ یا ۱۴ سکه به عنوان مهریه داشته باشم من قبول نکردم و همین مهریه ثبت شد.

خداحافظی از تلویزیون و قطع همکاری

در تاریخ ۲۲ دی ۹۸ صبا راد مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روز‌ها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان… ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم…»

پست اینستاگرامی صبا راد و خداحافظی از تلویزیون
پست اینستاگرامی صبا راد و خداحافظی از تلویزیون

مطالب مرتبط

دانلود آهنگ هیچ بابک جهانبخش به همراه متن آهنگ

مقاله قبلی

زهرا خاتمی راد کیست و ماجرای استعفا از صداسیما

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*