اخباراخبار ایراناخبار جهانبیوگرافی

بیوگرافی فاطمه حقیقت جو نماینده دوره ششم مجلس نویسنده توییت های فارسی ترامپ

نظرات
فاطمه حقیقت جو نویسنده توییت های فارسی ترامپ کیست به همراه بیوگرافی
فاطمه حقیقت جو نویسنده توییت های فارسی ترامپ کیست به همراه بیوگرافی

بیوگرافی فاطمه حقیقت جو

فاطمه حقیقت‌جو (زادهٔ ‎۸ دی ۱۳۴۷ در جنوب تهران) فعال سیاسی و نمایندهٔ اصلاح‌طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و اولین رئیس شاخه جوانان این حزب اصلاح طلب بود. او دارای دکترای مشاوره، پژوهشگر و مدرس دانشگاه‌های تهران و مراکز آموزش عالی فرهنگیان، نایب رئیس انجمن مشاوره ایران، ۱۰ سال سابقه در پست‌های امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش، عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران و دو دوره عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) بوده‌است.

حقیقت جو در سال ۲۰۰۶–۲۰۰۵ محقق مدعو «مرکز مطالعات بین‌الملل دانشگاه‌ام آی تی» بود و پس از آن پژوهشگر «مرکز زنان در سیاست و سیاستگذاری دانشگاه هاروارد» است.

فاطمه حقیقت جو کیست ؟

حقیقت‌جو اولین نماینده مجلس ششم بود که در جریان تحصن و استعفای جمعی از نمایندگان مجلس ششم در اعتراض به مواردی ازجمله ردصلاحیت‌های گسترده به‌وسیله شورای نگهبان در انتخابات مجلس هفتم (اسفند ۸۲)، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۲ پذیرفته شد.[۵] نماینده تهران در دفاع از استعفای خود گفت:

چون دیگر امکان تداوم عمل به قسم نمایندگی برای اینجانب وجود ندارد حضور در خانه ملت دیگر برایم افتخاری محسوب نمی‌شود لذا با استعفا اعتراض خود را نسبت به روند ناصواب نهادهای انتصابی و روند برگزاری انتخابات اسفند ۸۲ اعلام می‌دارم.

حقیقت‌جو در سال ۱۳۸۰ در دادگاهی به ریاست سعید مرتضوی به ۲۰ ماه زندان محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر به ریاست احمد زرگر به ۱۷ ماه کاهش یافت.

توییت‌های فارسی ترامپ را چه کسی مینویسد؟

برخی اخبار حاکیست توییت‌های فارسی و مربوط به ایران ترامپ و پومپئو را فاطمه حقیقت‌جو، نمایندهٔ دوره ششم مجلس و عضو شورای مرکزی حزب مشارکت مینویسد تا با ذائقه ایرانی سازگار باشد.

مطالب مرتبط

دانلود رایگان سریال طنز زیرهمکف قسمت ۱۸ هجده – شبکه یک

مقاله قبلی

بیوگرافی سعید طهماسبی و همسرش نیلوفر ابراهیم از شهدا سقوط هواپیما اوکراین

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. دیگ به دیگ میگوید روت سیاه عملکرد مسعولان نظام بدترازکارهای این زن است این زن مرتکب گناه شخصی شده ولی مسعولان نظام با حق الناس طرفند که گناهش به مراتب بالاتراست

    1. ولی خوب این گناهان شخصی ان که زمینه ی گناه اجتماعی رو فراهم می کنن جناب
      و البته اگه امثال این خانم حذف بشن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*