اخباراخبار اقتصادیاخبار ایراناخبار خودرو

مرحله چهارم پیش فروش محصولات ایران خودرو در دی ماه ۹۸

نظرات
محصولات ایران خودرو
محصولات ایران خودرو

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پیش فروش عادی شرکت ایران خودرو در ساعت ۱۱ صبح روز های شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۸ لغایت دوشنبه ۹۸/۱۰/۳۰ مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه :

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف ۲۰روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتری عودت خواهد شد.

مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی باشند، در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

تنظیم صلح نامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی باشد . کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت. 

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روزهای شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۸ لغایت دوشنبه ۹۸/۱۰/۳۰

بخشنامه پیش فروش ایرانخودرو دی 98
بخشنامه پیش فروش ایرانخودرو دی ۹۸

مطالب مرتبط

ماجرای هشتگ من بلد نیستم و ارتباط آن با رئیس جمهور حسن روحانی چیست

مقاله قبلی

نوری کسرایی کیست به همراه بیوگرافی و فیلم های ایشان

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*