جزییات وام حمایتی کرونا
اخباراخبار اقتصادیاخبار ایرانمهم ترین مطالب

وام ۱ میلیونی حمایتی کرونا واریز می شود / سرپرستان منتظر پیامک v.refah باشند

نظرات

به گزارش نیلز به نقل از تسنیم، حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، درباره جزئیات وام ۱میلیون‌تومانی دولت گفت: مردم ابتدا صبر کنند تا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah پیامکی دریافت کنند و سپس با سیم‌کارتی که به اسم سرپرست خانوار است، کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

وی با تأکید بر اینکه حتماً‌ باید سیم‌کارت به اسم سرپرست خانوار باشد گفت: آخرین لیست کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. از امشب چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۹ تا آخر هفته با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار پیامک ارسال می‌شود. وی گفت تا زمانی که سرپرستان پیامک دریافت نکرده‌اند نیاز به هیچ اقدامی نیست.

سیم کارت به نام سرپرست خانوار

میرزایی گفت : اگر سرپرست خانواری شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد باید صد درصد تهیه کند، چرا که نیاز به احراز هویت است که سرپرست در قید حیات است. اگر می‌خواهد از این حمایت استفاده کند باید سیم‌کارتی به اسم سرپرست خانوار باشد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا افزود: تا یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹ این مهلت وجود دارد و تمدید نمی‌شود.

تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام اینکه مبلغ یک میلیون تومان پول نقد است و امکان برداشت از کارت عابر بانک وجود دارد گفت: این وام قرض‌الحسنه می باشد و اقساط آن ۳۵ هزار تومان است که از یارانه کسر می گردد. وام مذکور حدود ۴درصد کارمزد دارد و کاملاً‌ قرض‌الحسنه است.

تمامی محتوای موجود در سایت نیلز مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و ممکن است فیلم و سریال های خارجی سانسور داشته باشند.

مطالب مرتبط

1 اظهار نظر

  1. برای وام۲میلیون تومانی باید چه کارکنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*